Foto bij O2O. -- I miss him so much..

Bella Thompson.

Hij sloeg de deur dicht en ik hoorde hem de trap afstormen. " Wat heb ik gedaan ? " Ik stond op en trok de deur open en stormde de trap af, waar ik Niall net uit de voordeur zag lopen. Ik rende hem achterna en ging voor hem staan waar ik even uit hijgde. Hij keek me niet aan en liep weg. " NIALL DAT IS NIET MIJN VRIENDJE ! " Riep ik hard over straat en zag dat hij gelijk stopte. Tranen stroomde over mijn wangen, waarna ik me gelijk omdraaide en richting mijn huis liep. De tranen druppelde van mijn kin af op mijn witte shirt, waar sommige plekjes nu begonnen door te schijnen. Ik begon te snikken en liep naar de voordeur, die nog open stond en zette mijn voet op de drempel. " Bella. " Hoorde ik Niall fluisteren, waardoor ik kon opmerken dat hij me achterna was gegaan. Ik draaide me voorzichtig om en keek naar de stenen die op het oprit lagen. " Ik.. Sorry. " Zei hij, terwijl hij me in een knuffel trok. Ik hield mijn armen stevig naast me en trok me uit zijn greep. Ik draaide me om en liep door de voordeur naar boven waar ik naar mijn kamer liep en me op mijn bed liet vallen. Ik hoorde voetstappen op de trap en hoorde de deur open gaan, maar besteedde er geen aandacht aan. James gezicht, zijn ogen alles van hem, bleef door mijn gedachten spoken. Nu pas realiseerde ik hoeveel ik hem miste. Mijn snikken ging over huilen. Ik voelde mijn hele kussen nat worden, maar het boeide me niet. Het bed zachtje naast me en ik voelde een hand over mijn hoofd gaan. " Wat is er Bella ? " Hoorde ik Niall zachtjes fluisteren. Ik schudde mijn hoofd en begon weer te snikken. " Ik mis hem zo. " Zei ik stotterend, terwijl ik ging zitten en mijn handen voor mijn gezicht deed. " Ssst. " Hoorde ik Niall de heletijd en voelde zijn warme lichaam rond me. Ik deed voorzichtig mijn ogen open en zag dat hij me aan keek. " Stil maar. " Zei hij, toen ik nog steeds aan het snikken was. Ik schudde mijn hoofd en keek in zijn prachtige blauwe ogen, wat me deed kalmeren. Ik gaapte en legde mijn hoofd op zijn schouder. " Wie is dat Bella. " Ik kneep mijn ogen stijf dicht en ging recht zitten. " Mijn broer. " Zei ik, terwijl er weer tranen in mijn ogen onstonden. " BELLA, NIALL WE GAAN ETEN ! " Ik keek Niall aan en zag dat hij me aan keek. " Kom maak je gezicht schoon, dan gaan we eten. " Ik knikte en liep naar de badkamer waar ik naar mezelf in de spiegel keek. Mijn hele gezicht was zwart door mijn mascara. Ik grinnikte om mijn gezicht en pakte een make up remover en een doek, en begon mijn gezicht schoon te maken. " Bella schiet op, ik heb honger. " Hoorde ik Niall wanhopend zeggen en begon te grinniken. " Kom der aan ! " Riep ik naar hem en liep de badkamer uit en trok Niall gelijk mee naar beneden. Een geur van lasagne drong mijn neus binnen en begon te glimlachen. " Hopelijk lust je lasagne ? ' Hij knikte gelijk en begon te grijnzen. Ik schudde lachend mijn hoofd en schoof aan - aan de tafel en Niall ging naast mij zitten. " Eetsmakkelijk. " Zeiden we allemaal, tegen elkaar en schepte de lasagne op.

--
Is het nog wel leuk ? Oh heeft iemand ideeën, ideeën zijn altijd welkom ! (:
Reacties (: ?

Reageer (4)

  • tinkalover

    wanneer schrijf je verder? x

    1 decennium geleden
  • lord

    Gij het een nieuwe trouwe lezer erbij xD..en dit is nu een van mn lievelings verhalen(:..dus SNEL verderrr!!(:x

    1 decennium geleden
  • Annaxheartx

    Ja het is nog leuk. Nee ik heb geen idee want ben heel erg inpsiratieloss. Ghihi ;$. Snel verder ?x

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Ja hoor!
    Super
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen