O19.
" Bella, Niall ik heb hier wat lekkers voor jullie. " Ik keek weg van zijn mooie blauwe ogen en ging weer recht zitten en keek naar de deur, waar mijn moeder door heen kwam. " Hai mam, bedankt. " Glimlachte ik naar haar en ze knikte. " We gaan rond half 6 eten, blijf jij eten Niall ? " Hij keek me aan en ik knikte maar een beetje verward mee. " Ja is goed, Mevrouw. " " Oké is goed dan, dan ga ik het eten klaar maken. " Ik keek haar en ze deed de deur langzaam dicht. " Is goed mam. " Zei ik nog zachtjes en keek Niall aan. " Hmpf. " Mompelde ik en keek hem aan. Hij liet zich vallen op mijn bed en keek naar het plafond. Ik volgde elke beweging die hij maakte met mijn ogen. " Dit is saai. " Mompelde ik, terwijl ik naar mijn muur keek die recht over mij stond. Niall maakte een instemmend geluidje, waardoor ik kon merken dat hij het ook saai vond. Ik stond op en pakte mijn schetsboek en plofte weer op mijn bed en bekeek Niall. Hij keek mij aan en volgde elke beweging die ik maakte. " Wat ga je doen ? " Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn potlood vast en begon lijnen op het papier te zetten. Zou hij dit wel willen dat ik hem teken ? Straks doe ik iets verkeerd ? Wou hij me net zoenen ? Vind ik hem leuk ? Allerlei vragen gingen door mijn gedachten, terwijl ik naar mijn tekening keek en soms naar Niall die weer naar het plafond was gaan staren. Zijn ogen vielen soms dicht, maar vlogen daarna weer open. Ik keek naar mijn tekening en zag dat zijn ogen open waren met een kleine glinstering der in. Ik glimlachte en bekeek zijn romp en begon het te schetsen op het blad. Allerlei lijnen onstonden en ik pakte een dikkere potlood en begon sommige lijnen over te trekken en schaduw te maken. " Wauw, Bella ! " Zei hij en keek me glimlachend aan. Ik begon te blozen en keek naar mijn tekening waar Niall nu op stond, liggend op het bed, starend naar het plafond. " Ik wist niet dat je zo mooi kon tekenen. " Zei hij en pakte mijn tekenblok uit mijn handen. " Hmm, valt ook wel mee. " Zei ik verwarrend. " Wie is dit eigenlijk ? " Zei hij, toen hij de eerste tekening bekeek die in het tekenblok stond. James zijn ogen keken mij aan, net alsof hij voor me stond. Ik slikte een brok uit mijn keel en keek Niall aan. " Ehm.. " Zei ik en sloeg mijn ogen neer. Het witte dekbed was heel erg interessant geworden. " Is het je vriendje ? " Ik schrok op van zijn antwoord en keek hem aan. " Ja dus. " Zei hij en legde het tekenblok weg en stond op. " Doei Bella. " Zei hij nors, terwijl ik verwarrend op het bed bleef zitten.
--
Reacties ?
Reageer (3)
nooo niall kom terug!
1 decennium geledensnel verder<3
Niall don't ! You didn't listen to her ! You so gunna regret this boy *smh*. snel verder xx
1 decennium geledenje schrijft zo mooi, snel verder!!
1 decennium geledenx.