Foto bij 4.2

Niall Horan.

" Kijk Liam ! " Ik keek achterom en zag dat Liam in slaap was gevallen op Hayley en bijna van haar afviel. Ik stopte Star, waardoor Hayley ook gelijk stopte en stapte af. Rennend ging ik naar Liam en haalde hem van Hayley af en hoorde zijn regelmatige ademhaling, waardoor ik nu écht geloofde dat hij in slaap was gevallen. " Wake up Liam. " Zei ik in zijn oor en zag zijn ogen langzaam iets bewegen en open gaan. " Wake up. " Zei ik nog een keer. Zijn ogen gingen open en keek om zich heen. " Ik ben in slaap gevallen eah ? " Ik knikte en keek om me heem. " Shit ! " Hij keek nu ook om zich heen. " Hayley en Star zijn weg. " " GODVER ! " Riep ik hard en zette me op de grond en zette mijn handen in mijn haar. " Ga niet zo zitten Niall, kom op we moeten ze zoeken ! " Ik knikte en stond weer op om Liam te volgen. " De beek maar volgen dan ? " " Ja is goed. " Fluisterde ik, terwijl ik elke richting in kijk om de twee paarden te zoeken. " HAYLEY ! STAR ! " Hij riep het enkele keren, maar niks. " Waarom moest je nou ook al weer in slapen vallen !? " Riep ik naar Liam en keek hem woedend aan. " Sorry hoor ! " Ik gromde wat en begon terug te lopen naar het bos, Liam alleen achterlatend. " NIALL ! " Hoor ik Liam de heletijd roepen, maar blijf het negeren. Takjes kraken onder mijn voeten als het bos in loop en blijf maar door stappen. Ik stop en ga op een boomstam zitten, waar ik mijn handen in mijn haren leg en een kreet van frustratie uit kraam. Ik zucht en kijk naar de grond die bezaaid is met bladeren en takjes. " Waarom moest ik ook al weer weglopen ? " Zei ik fluisteren. Ik had het niet moeten doen, de paarden zijn weg en ik ben de weg kwijt. Ik kijk om me heen en zie alleen maar bomen staan. Ik probeer de richting te bepalen waarin ik vandaan kwam, maar het lukt me niet. " GODVER ! " Schreeuw ik hard en begin een richting uit te lopen. " Waar moet ik nou heen !? " Zeg ik hardop en begin te rennen. Na een lange tijd rennen stop ik hijgend en begin weer rond me heen te kijken. Ik hoor water stromen en volg het geluid. Ik versnel mijn pas en kom bij de beek uit, waar ik Star zie grazen. Ik loop naar haar toe en pak haar vast. Ik zet mijn voet in de stijgbeugel en trek me op. Als ik op haar zit begin ik langs de beek terug te lopen, maar zie geen spoor van Liam of Hayley. Zuchtend kijk ik in mijn zakken en merk dat ik mijn mobiel ben vergeten. " Kan er ook nog wel bij. " Zeg ik frustrerend. De zon schijnt op mijn borst en merk dat ik nog steeds mijn shirt uit heb. " Hopelijk verbrand ik niet. " Mompel ik tegen mezelf en spoor Star aan en begin te draven langs de beek. Na een tijdje gedraaft te hebben zie ik een shirt liggen. Het shirt van Liam. Met grote ogen kijk ik naar het shirt en stap van Star af en pak het op. " Shit. " Zeg ik, als ik het shirt bekijk. Er zitten een paar gaten in en zitten sommige vlekken op. Ik begin om me heen te kijken, maar blijf Star vast houden. " HAYLEY ! LIAM ! " Roep ik een keer, maar krijg geen reactie of hoor niks van dat ze hier in de buurt zijn. " Van wie had ik anders verwacht dat Hayley of Liam me zou horen. " Zeg ik tegen mezelf.

Reageer (5)

  • xMissMarije

    net gelzen en gauw verder

    1 decennium geleden
  • Salute

    Verder! <33

    1 decennium geleden
  • Superqueen

    snel verder!
    ik moet weten wat er nu gebeurd!

    1 decennium geleden
  • BOTDFJayy

    Er mag niets gebeurd zijn met Liam of Hayley!!!!

    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    sneel veerder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen