Foto bij deel 33

Merel spreekt.

'Its time to get uuuuuuuuuuuuuuup' hoorde ik door de woonkamer heen en ik deed mijn ogen open en ging wat rechter zitten en ik zag 3 jongens naar me kijken.
'euumh jongens is er iets te zien , dan wil ik het heéél graag weten' zeg ik en ik ga terug liggen.
'we vervelen ons dus willen we naar het stad , maar dan moet jij wel opstaan' zei Louis en ik sta recht en rek me uit en geef Niall een kus
en ik kijk rond maar ik zie niemand zitten.
'waar is iedereen' vraag ik aan de jongens.
'Dagmar&Zayn zijn naar het shoppingcenter en Harry is zich boven aan het omkleden , ooh en hier een briefje , het lag op tafel' zegt Liam en ik pak het briefje aan en lees het met volle aandacht.

'Mereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ,
je lag zo schattig te slapen , dus niemand wou je wakker maken (ik heb er zelfs een foto van getrokken , en die sta nu veilig op MIJN iphone;D)
ps. ik en Zayn zijn even gaan winkelen , ons ma en pa zijn naar ons huisje in viande en ze blijven daar een paar dagen , even rust ;D
ik bel nog wel hoe het zit voor deze avond wat we gaan doen enzo , waar iedereen slaapt oké ?
kusjeees Dagmar , Iloveyou ♥'

las ik erop en ik dacht even na over de foto en lachte in mezelf .
ik ga terug naar de woonkamer en zie de jongens voor de tv zitten.
ze zien naar spongbob maar ze begrijpen er niks van want het is in het nederlands.
ik loop naar de kast en pak er wat videogames uit , van Robbe en ik gooi ze naar de jongens .
ze juichde en begonnen direct te spelen , ik besloot naar boven te gaan en me om te gaan kleden.
ik doe een skinny jeans aan met een wit/roze trui van superdry , ik doe mijn haar in een dod en deed een beetje make-up op .
en als laaste mijn bril , ik had geen zin om mijn lenzen in te doen. 'IK BEN KLAAR VOOR EEN DAGJE ANTWERPEN YEAAH' roep ik in het nederlands door het huis.
ik kom binnen in de woonkamer en zie 4 blikken op mij gericht.
' what do you say' vraagt Niall en ik lach .
'I'm ready for a day at antwerp' zei ik en ze staan recht en zetten de tv uit .
ik pak nog snel een appel en neem een slokje water.
de jongens deden hun jas aan en een muts en een zonnenbril op .
ik doe mijn jas aan en een sjaal ,
ik pakte de autosleutels van mijn reserve auto , want mijn auto staat in londen en we rijden naar Antwerpen.
we kijken in een paar winkels en de jongens passen ook wat dingen , maar hebben nog niets gekocht.
'heej jongens dit is echt een winkel voor jullie' zeg ik wanneer we bij de winkel 'jack&jones' aankomen.
ze knikken en we gaan naar binnen .
een zucht verlaat Niall zijn mond en ik loop naar hem toe.
'wat is er liefje' vraag ik en ik kijk recht in zijn ogen.
'ik vindt niets , maar ook echt niets' zegt hij en hij trekt een preullipje.
'maar Nialler toch , ik zal je helpen' zeg ik en ik geef hem een kusje en ga dan iets zoeken voor hem .
even later had ik een beige broek , een rood t-shirt en een vestje.
'alé hop,passen' zeg ik en ik duw hem in een pashokje.
'en jongens hebben jullie al iets gevonden ?' vraag ik aan de jongens en ze schudden alle 3 hun hoofd .
'alé ik zal jullie ook maar helpen zeker ?' zeg ik en ik loop de winkel terug in.
even later kwam ik terug met een hoop kleren.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen