Foto bij 7. slaapwel

Faith voelde zich beledigd 'Hallo!' riep ze zodanig luid dat heel de cafetaria het gehoord zou hebben... Als ze zich zouden intresseren natuurlijk.
Nog steeds geen reactie.
'je moet niet op hen letten' zei Emmett een tikkeld geïriteerd.
Ik moest lachen.
'gaan jullie nog zitten of hoe zit dat' Emmett weer.
Faith en ik pakten snel stoelen en ging bij hen zitten.

oef, blij dat school gedaan is. Faith en ik stonden aan onze moto's om ze los te maken en dan naar huis te vertrekken.
'gaan jullie nu al weg' zei een verbaasde stem. Ik schrok en draaide me om.
Ik zag Alice staan.
'ja' zeg ik 'we hebben nogal veel te doen na school, maar ik zie je morgen wel weer' glimlachte ik. 'ok' zei ze vrolijk en liep naar een grijze volvo, waar Edward en Jasper al in zaten.

Faith plofte op haar bed. Ze zag hoe verdacht ik naar haar kee.
'wat is er' zei ze verbaasd.
'ik heb je wel gezien' zei ik met samengekepen oogjes. Ze keek me vragend aan.
'hoe je hebt zitte giegelen en flirten met Jasper en hij deed het ook niet rustig aan' zei ik al lachend.
Ze stak haar tong uit.
'het niks, ik kan het gewoon goed met hem vinden, das al' zei ze met haar ogen dicht.
'jaja' antwoorde ik achterdochtig.
'HET IS ZO!!!' riep ze voor het hele huis en smeet haar kussen naar mij toe. Ik raapte het op en gooide het terug.

Na het kussengevecht zaten we samen op mijn bed.
'en nu de waarheid' ik glimlachte.
'ok ok' antwoorde mijn zus met haar handen in de lucht.
Ze keek naar haar benen die ze over elkaar had gelegd. 'je hebt gelijk' zei ze zo stil mogelijk, maar ik had het gehoord :P
ik begon luidop te lachen. Mijn zus was zo rood als een tomaat xD
'wil je aub niets zeggen' smeekte ze.
Ik deed alsof ik mijn mond op slot deed en de sleutel weggooide.
We gingen allebei op ons eigen bed liggen.
'slaapwel' zeiden we in koor en ik knipte het lampje uit.
Ik sloot mijn ogen en viel in een diepe slaap...

ik heb t nog ni gezegd ma Jasper en Alice zijn GEEN koppel ma Carlisle en Esme WEL :P
en ge kent de regels voor ik doorga he ;)
-xx- ♥

Reageer (5)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen