Foto bij Marriage 4.

Jordan komt deze kant oplopen en kijkt Zayn en mij verbaasd aan.
''Wat doen jullie?'' vraagt hij. Zelf weet ik er niks op te antwoorden. Maar je moet toch altijd eerlijk zijn tegen je (toekomstige)man.
''Ik noemde hem sexy'' floept er uit mijn mond. Ik hou mijn hand voor mijn mond. Jordan kijkt me raar aan.
''Je wat?!'' hij kijkt me serieus aan terwijl Zayn zachtjes grinnikt. Ik bijt op mijn lip om mijn lach in te houden.
''Schat, jij blijft toch het meeste sexy'' wow, kwam dat uit mijn mond? Nu grinnikt Jordan ook.
''Weet ik toch'' hij loopt naar me toe en drukt een kusje op mijn kruin, wat ik op dit moment helemaal niet erg vind. Hij klapt twee keer in zijn handen en gaat zitten aan tafel. Hij wijst naar de stoelen wat naast hem staan en ik snap zijn hint al. Ik ga tevreden naast hem zitten en kruip een beetje tegen hem op.
''Jordan?'' vraag ik. Hij kijkt naar me. ''Wil je wel echt met me trouwen?''
''Ja natuurlijk'' hij drukt een kusje op mijn neus en mijn wangen worden voorzichtig rood. ''Zayn ga het eten halen'' hij wijst naar de keuken en Zayn gaat weg. Even weet ik niet wat ik moet zeggen. Het is heerlijk om zo bij Jordan te zitten. Raar, maar waar. Zayn kwam aangelopen met het eten. Het ziet er niet smakelijk uit.
''Jordan?'' hij kijkt op. ''Mag ik ook spaghetti?'' hij knikt en fluistert wat in Zayns oor. Meteen loopt Zayn weer naar de keuken. Zou hij het leuk vinden om butler te zijn van Jordan? Even later komt hij terug met een bord spaghetti. Jordan zit al te eten en ik smacht naar het eten. Wanneer het bord voor me ligt wil ik net zoals een varken eten, maar dat kan nu eenmaal niet. jammer. Ik pak netjes mijn mes en vork en begin te eten. Als ik dit toch de rest van mijn leven moet doen moet ik er nu alvast een einde aan brengen. Liefjes eet ik mijn eten op, wanneer ik klaar ben sta ik op en loop naar mijn kamer. Ik kijk in de spiegel en merk dat ik de hele tijd in mijn bruidsjurk heb gelopen. Ik doe een andere outfit aan en mijn speciale ketting die ik ooit eens van Ginger heb gekregen. Iemand klopt op mijn deur ik draai me om en zie Zayn bij de deur-opening staan.
''Jordan wilt je aan wat vrienden voorstellen'' ik ga met hem mee en zie nog andere vier jongens staan. Dying. BOOM CHAKALAKA.
''Thea, dit zijn andere vrienden van mij, gewoon vrienden'' ik knik en mijn mond valt letterlijk open. SEXY.
''Hi, ik ben Thea'' ik knik en de jongens stellen zich aan mij voor. Waarom heeft Jordan me nooit eerder aan deze jongens voor gesteld? Samen gaan we in de woonkamer zitten. De reuze-tv gaat aan en ik zap een beetje. De hele tijd let ik op die jongens.
''Zie je het goed?'' volgens mij Niall vraagt wat aan mij. Betrapt. Ik voel dat mijn wangen rood worden.
''Wat een leuke film is toch op'' ik probeer het onderwerp te veranderen maar het lukt niet.
''BETRAPT'' gilt Louis. Shittiez.
''Whut?'' Jordan kijkt me aan. Ik schenk hem een glimlach en ga weer verder door met tv kijken.
''Ze hebben het door'' fluistert Zayn in mijn oor. Ach, shut up.

Reageer (2)

  • Tuena

    Echt, Ik wil zo graag in dit verhaal voorkomen ;p
    Dit is echt omijnfuckingniall goed geschreven.

    Snel verder
    x

    1 decennium geleden
  • Kiramman

    Thea is nogal... raar? BOOM CHAKALAKA. Ja ik zou ook doodgaan, maar daarbuiten. BOOM CHAKALAKA? Heb ik nog nooit gehoord.


    VERDATFZUBnkcfuiugGHERILAHGOB,HJ"V
    VERDER!!!!
    VERDER!!!!


    Ahum...verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen