Fredo

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • biebermoons

    serieus ik hou zo veel van jou verhaal he. Je moet echt niet stoppen want jij kan ECHT super goed schrijven !

    1 decennium geleden
  • Boobs

    btw. die "q" zijn de vragen. :d

    1 decennium geleden
  • Things

    ik vind deze story echt heel leuk!
    Ben blij dat er een deel 3 komt,
    maakt het voor mij helemaal compleet!

    1 decennium geleden
  • Boobs

    "of hij mij heeft vervangen." hahahhaaha, jij hebt hem al eerder vervangen......
    q: Jij bent verliefd op Justin Bieber maar hij is verliefd op een ander meisje en die meisje waar Justin verliefd op is is op de jongen die verliefd is op jou.. (sorry if i made you dizzy.) Wat zou je doen in zo'n situatie?
    q: Waarom staat deze geweldige verhaal niet in de top? Le sad me.
    q: (aan Ashlynn (als dat mag)) - Waarom vervang je Justin zo snel?!
    - Wat zou je willen veranderen als je terug in de tijd gaat?
    q: (aan Justin (als dat mag)) Ugh.. ik hou van je.. met heel mijn hart.. but srsly? waarom uitmaken?!
    - Wat zou je willen veranderen als je terug in de tijd gaat?
    q: (aan Tessa) Nou geen vraag.. maar ik wilde zeggen dat jij en Ipek echt geweldig schrijven, ik hoop echt dat er een derde deel komt. Maar ik snap het wel als het niet lukt enzo.. Ofcourse zijn er meerdere dingen die op de eerste plaats komt dan dit eigenlijk. Maar Twitter is nu terug in de tijd. Justin Bieber is finally world wide trend. Sooooooo. dan moet quizlet ook terug in de tijd en dit geweldige verhaal weer in de top.
    xxxxxx

    1 decennium geleden
  • pizzaharry

    o em gie, yay nu ben ik echt blij man. maar ik vind eigenlijk dat wij er dan nu ook voor moeten zorgen dat je nog een x in de top komt, puur omdat je het verdient. DUS IEDEREEN DIE DIT LEEST IK BEVEEL JULLIE NU OM DIE GODVERDOMDE KUDOKNOP EVEN AAN TE RANDEN. ghehe, en mijn naam moest nog met een o erbij ;p.

    THIS IS LOOOOVEEEEEEEEEEEE.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen