Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 75

reacties?

Na een tijdje gingen Jeffrey, Andrew en Sam naar huis toe. Bill: trouwens gefeliciteerd Demi. Annelies: gefeliciteerd? jij: wonder boven wonder, ik kan zelf niet volgen. Bill: dat je gekozen bent. jij: ah dat, wel dankje. Hoewel ik het nooit had verwacht. Annelies: ik kan nog altijd niet volgen. jij: wel het zit zo… Jens: ik heb haar ingeschreven voor een graffitiprogramma en ze mag door! jij: dankje broer voor je enthousiasme. Annelies gaf je een knuffel en feliciteerde jou. jij: dankje. Annelies: ik had toch al gezegd dat je het goed kan. Tom: weet de rest het al? jij: nee nog niet. Je ouders waren blijkbaar een weekend weg en dus bleven Tom, Bill en Annelies slapen. Je had nog naar de rest gebeld om te horen of ze kwamen maar helaas konden ze niet. Enkel Andrew zou morgen komen. Jullie besloten dan maar om een film te zien in de woonkamer. jij: ik ga even drinken halen, wie wil ook iets? Bill: ikke! De rest stemde ook toe en Annelies liep met je mee naar de keuken. jij: oké vertel. Annelies keek je vragend aan. jij: Je bent verliefd op Bill is het niet. Het was geen vraag maar eerder een conclusie. Je kon het zo hard zien en je wist zeker dat Bill verliefd op haar was. Annelies haar wangen kleurden rood en je kreeg een glimlach op je gezicht. Annelies: zeg alsjeblieft niets tegen de jongens. jij: geen zorgen, maar Tom zag het ook al. Annelies: wat moet ik doen? jij: in ieder geval iets, als het aan Bill ligt kan het nog eeuwen duren. Annelies: wat? jij: oeps, je hebt niets gehoord. Annelies kreeg een lachje op haar gezicht en jullie brachten het drinken naar de woonkamer. Je zag dat Bill abrupt zijn mond hield en begon te blozen. Je grinnikte erom en ging tussen Tom zijn benen liggen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen