Foto bij 7.

ok nog een stukje
bedankt voor de reacties

we gaven uiteindelijk toe, maar zij moesten eerst !!
de jongens begonnen hun optredentje en na een tijd was het onze beurt.
ik ging achter de piano zitten en begon een voorspel.
toen zette Lotte en Claire in.
de laatste noot werd gespeeld en de rest stond op en begon te klappen.
harry kwam op me af en deed me een blinddoek om en ik hoorde dat mijn vriendinnen naar de keuken lopen.
ik had de afstandsbediening van de electrische deuren in mijn handen en deed ze op slot.
ik hoorde een tijdje daarna dat er aan de deur van de keuken getrokken wordt, maar die gaat niet open (A).
ik hoor iemand opstaan en hij begon nu ook aan de deur te trekken.
toen begonnen ze te tellen om samen te trekken: '3,2(nu drukte ik op het knopje open), 1, trek !!!
ik hoorde dat er een paar mensen vielen en begon te lachen.
ik voelde dat iedereen me verbaasd aanstaarde dus zei ik vlug:'ik leg het straks wel uit.'
toen haalde Harry de blinddoek van mijn hoofd en zag ik een super grote taart staan.
ik keek mijn vriendinnen verbaasd aan, maar die wezen naar de jongens.
ze zeiden in koor: 'cadeautje !!!'
nu moest ik uitleggen waarom ik daarstraks moest lachen.
ik vertelde het hele verhaalen liet het bakje zien(A)
nu grinikte iedereen.
in de plaats van borden te gaan halen, nam ik de taart op en nam ze mee naar een kamer die leeg was.
ik zei dat de jongens hier moesten blijven en ik nam mijn vriendinnen mee naar de keuken.
ik haalde 5 slagroombussen tevoorschijn en zei:'voedselgevecht!'
we liepen naar benden en als we binnenkwamen bespoten we de jongens met slagroom.
de jongens die ondertusen de taart gesneden hadden, namen stukken taart en begonnen ons te bekogelen.
Na een tijdje liet ik me op de grond vallen en de rest bleef elkaar bekogelen.
na na een tijdje keken ze me vragend aan en ze zeiden:'zo kunnen we toch niet naar boven?'

Reageer (3)

  • RinStarz

    ge moet verder schrijve! ;D

    1 decennium geleden
  • niallouis

    haha laat mij denken aan mijzelf tijdens een slagroom gevechtje
    geweldig goe geschreven!!xD(Y)

    1 decennium geleden
  • zeroontje

    hahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen