Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 74

reacties?

Demi pov:
Je zag Tom buiten zitten en ging naast hem zitten. jij: hey schat. Je zag Tom opkijken. Hij zag er een beetje kwaad uit, maar ook gekwetst. jij: Tom wat is er? Je zag hem zijn schouders ophalen. Oké hier kon je dus echt niet tegen. jij: Tom Kaulitz, zeg me nu wat er is. Tom zuchtte en stond op. jij: Tom? Tom: jij en die Andrew, het lijkt wel of… jij: wat? Tom, Andrew is mijn beste vriend, dacht je nu echt dat ik met hem samen ben? Tom: weet ik veel, jullie zijn zo close. jij: omdat hij mijn beste vriend is, hij heeft me uit veel problemen geholpen weet je? Gaat het over dat knuffelen in de gang? Je zag hem jou betrapt aankijken. jij: Tom ik zweer het, er is niks tussen mij en Andrew. Hij gaf me een knuffel omdat ik gewoon wat overstuur was. Tom keek je ineens bezorgd aan. Tom: waarom? jij: lang verhaal maar om het kort te houden, Andrew wordt lastig gevallen door mijn ex beste vriendin op school. Tom: waarom? Je legde hem het hele verhaal uit en zag Tom zuchten. Tom: sorry schat. jij: waarom? Tom: omdat ik je niet vertrouwde. Je gaf Tom een knuffel en je keek hem aan. Je zag zijn gezicht steeds dichter komen en net voor zijn lippen de jouwe raakten, sloten jullie je ogen. Na een tijdje verbrak Tom de kus. jij: kom dan gaan we naar binnen, want het is te koud. Tom knikte en pakte je hand vast, waarna jullie naar binnen gingen. Jullie gingen terug naar jou kamer toe en je zag dat ondertussen iedereen was gedoucht. Tom: sorry Andrew van daarstraks. Andrew wuifde het weg. Andrew: kan gebeuren, maar je moet je niet zo druk maken, ze is gek op je. Je zag Tom jou aankijken en je bloosde. Tom fluisterde: en ik ben gek op jou. Waardoor je nog harder moest blozen waardoor Bill enthousiast in zijn handen klapte waardoor Annelies moest lachen. Je zag dat Bill begon te blozen daardoor en nu begonnen jij en Tom te joelen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen