Untill I found you ||165|| Tom
Tom
'Wat wil jij?' vraag ik aan Amynthas. 'Doe maar een wrap en een frietje.' Ik grinnik en geef de bestelling voor Amynthas en mij door aan hem. Hij staat op en loopt richting de kassa om het te gaan halen.
'En, hoe was het in Duitsland?' vraag ik aan Emily. Ze rolt met haar ogen. 'Koud, nat en saai zijn de drie steekwoorden om het zo maar te zeggen. Het was niet lekker weer, het heeft veel geregend en er was niet veel te beleven. En hoe gaat het tot nu toe met jullie tour? Ik heb al wel wat van Bill gehoord natuurlijk, maar toch.' Ik grinnik zacht. Als Emily eenmaal begint te praten kan ze niet meer stoppen. Daarin lijkt ze best wel op Bill. Die kan ook nooit stoppen met praten.
Ik vertel haar wat over de concerten en de fans. Ik ben er overtuigd van dat onze fans de beste zijn in de wereld. Ze gaan vaak al drie dagen voor het concert voor de zaal zitten om vooraan te staan. Het jammere is dat we tegenwoordig niet veel signeersessie`s meer kunnen doen. De fans worden opdringerig en gaan duwen. Op zo`n moment wordt het gevaarlijk. Toch vind ik dat jammer. Het is heerlijk om dicht bij de fans te staan.
'Kijk eens aan!' Bill komt aangelopen met twee overvolle dienbladen. Ik grinnik en trek het dienblad wat voor Amynthas en mij bedoeld is naar ons toe. 'Smakelijk schatje,' mompel ik en druk een kus op haar lippen.
Er zijn nog geen reacties.