Untill I found you ||163|| Tom
Tom; een paar maanden later
Met een glimlach kijk ik naar Bill. Met z`n drie staan we op het vliegveld. Bodyguard staan om ons heen, maar die reken ik niet mee. Ze hebben de dader van de "aanslag" op ons huis opgepakt. Het was een jongen die jaloers was op mij dat ik iets met Amynthas heb en dat ze zwanger van me is. Ja, als ik die jongen was zou ik ook jaloers op mezelf zijn. Amynthas is gewoon zo`n lekker ding, maar ze is van mij.
Ik druk een kus in haar nek en glimlach. Haar buik is al flink gegroeid. Nog twee maandjes voor ons kindje eruit plopt.
'Hij is geland!' gilt Bill vrolijk. Hij rent nog net geen rondje van blijdschap. Ik grinnik zacht. Emily haar vliegtuig is zojuist geland. Ze mocht iets eerder komen van David omdat het anders niet uit zou komen met ophalen. Vanavond hebben we ook geen concert, interview of iets in die richting, maar even tijd voor onszelf. Zo af en toe is dat ook weleens nodig. De fans zijn geweldig, maar wel vermoeiend.
Amynthas pakt mijn handen en legt ze op haar buik. 'Hij of zij schopte,' glimlacht ze. Hij schopt steeds vaker de laatste tijd, vooral als we samen in bed liggen. Ik kan niet geloven dat ik vroeger altijd zei dat ik geen kinderen wou. Tot nu toe is het geweldig geweest. Oké, de poepluiers moeten nog komen, maar ik denk dat je er zoveel voor terug krijgt. Ik zou niet anders meer willen.
Er zijn nog geen reacties.