Deel 5!!! Ik heb er al heel lang geen meer gemaakt :O Kwam ik net ff achter.... dus nu een lange ;) VEEL PLEZIER!!

Jij draait je om. JIj: Ja, wat wil je tegen me zeggen?? Tom: Ikke uhmm...ik wou vragen of je met ons wil uitgaan? Jij: Dat is goed, maar mogen mijn vriendinnen ook mee? Tom: JA, natuurlijk. De jongens betalen ook en jullie gaan naar de discotheek. Jij loopt tussen Bill en Tom in. Bill zit een heel verhaal te vertellen, maar jij bent er niet echt bij met je gedachten. Jij vind Tom knap, sexy en je wil zeker iets met Tom, maar stel dat Tom je achterlaat na een nacht, jij voor hem niks betekent en jij helemaal gek van hem bent, dan zal je hart echt breken, dan... oké besluit je, Tom doet maar wat hij wil, maar jij doet niet mee met zijn geflirt, je gaat er gewoon een leuke avond van maken, want nouja hoeveel fans zijn met TH uit geweest!!! HALLO KAREN, hoor je me roept Bill. JIj: Oeps sorry, ik was ff in gedachten. Tom: Zeker bij mij hé. JIj: Sorry Tom, maar niet iedereen denkt de hele dag aan jou. Bill: Dat geldt ook voor mij xD. Tom: nouja, wat zijn jullie gemeen. JIj: Beter gemeen dan een eigen dunk! Tom: Nou ga je eraan! Tom komt op je af en jij rent weg. Je word al snel van achter vast gegrepen door Tom, die je begint te kietelen. JIj: OMG, stop!!! Tom: Je moet het eerst zeggen. JIj: Oke dan! Ik dacht aan je. Tom: Goedzo en hij laat je los. Jij: En dan zeg je dat ik gemeen ben..tss. Tom kijkt je beledigd aan en jij kan je lachen echt niet inhouden, Tom probeert zich te concentreren, maar het lukt niet, hij begint ook te lachen. Jullie komen bij de discotheek aan en jullie doen nog ff gek in de rij en dan kunnen jullie naar binnen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • CxLovesxTom

    snel verder plzz

    1 decennium geleden
  • xCandyAttack

    Weiter:D
    snel verder:D
    egt super
    laat jew ete??:$

    1 decennium geleden
  • JennesLove

    das so coowl snel verder pls


    xxxsamira


    laat jet me dn trug wete?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????(H)

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    super!! snel weiter bitte!!:D
    enne..... hoe zit ut met mijn jullie-zoeken-een-vriendje-voor-mij gedinges??(A)

    XxX MOI!!

    1 decennium geleden
  • cynlovebill

    sppr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen