Hoofdstuk 11'
“Maar ik wil niet weg, ik wil het bed uitproberen !”, zeurt Zayn. Goedzo Zaynie, zeur ! “Ja, ik ook !”, zegt Harry op een toon alsof hij een kleuter is die een ijsje wil. “Dude, jij hebt dat bed al bijna vermoord..”, zegt ik zacht mompelend. Blijkbaar hard genoeg, want ze beginnen allemaal te lachen. “Maar hup, wegwezen !”, zegt Tess streng. Urgh nee. Ik wil dit gesprek niet.. “IK WIL NIET WEG !”, schreeuwt Zayn. “Jij gaat weg, en wel nu onmiddellijk..”, zegt ze dreigend. “Of anders wat ?”, zegt Harry spottend. O ohhh, dit ging niet de goede kant op. Als Tess echt iets wou, dan zorgde ze er ook voor. Dus zuchtend werkten we ze de deur uit. Ik wou ook achter hun aanlopen, maar jammer genoeg werd dat gemerkt door Tess, en werd ik weer de kamer ingetrokken. “Wahattt..”, zeg ik zuchtend. “En nu wil ik weten wat er speelt tussen jou en Harry !”, zegt Tess. ”Tussen mij en Harry ?”, zegt ik quasi-verbaasd. “Ik zie echt wel dat er wat is tussen jullie twee ..”, zegt ze ongeduldig. “Kom op , moeten we dit gesprek nou echt hebben ?”, zeg ik op zeurderige toon. “Ja, want ik ken jou zo helemaal niet ! Je begint de hele tijd te blozen als we het over hem hebben, en als hij wat tegen je zegt. Je trekt je zelfs wat aan van wat anderen over je denken !”. Autsj, die kwam hard aan.. “Wat voel je als hij wat tegen je zegt ?”, vraagt Tess, nu op een wat voorzichtigere toon. “Ik.. uhm.. ik krijg dan een tintelend gevoel in mijn buik.. en ja… uhm.. ik word dan helemaal warm enzo..”, vertel ik stotterend. “Lieve, lieve Ella. Denk je nou zelf ook niet dat je wat voelt voor Harry ?”, zegt ze met een glimlach op haar gezicht. “Maar dat kan helemaal niet ! Dat is gewoon onmogelijk bij mij !”, zeg ik verontwaardigd. Hallo ?! Dit gebeurt mij nooit ! Jongens zijn gewoon vrienden, en niets meer en minder.. “Het gebeurt iedereen wel eens Ella, en jouw tijd is nou ook gekomen”, zegt ze. “Misschien heb je wel gelijk..”, zeg ik aarzelend. “Geloof me nou maar”, zegt ze geruststellend. “Maar stel nou, ik vind hem leuk ! En dan ?”, zeg ik twijfelend. Ik meen serieus, wat gebeurt er dan ? Grote kans dat hij me niet leuk vind. Ik ben ook maar een normaal meisje van 17.
-Jippie, ik hou van jullie reacties !
- Een toets over de geschiedenis van One Direction zou ik idd heeeeeeel graag leren en maken ! <3
- ZEKER dat ze geschiedenis extra saai maken ! :'(
- Dit was laatste stukje vandaag, ik moet er morgen weer vroeg uit, en zoals gewoonlijk slaap ik nog LANG niet ! Morgen schrijf ik waarschijnlijk wel weer verder
- Slaaplekker straksss (:
Er zijn nog geen reacties.