Foto bij 2. The adventure begins.

Na even de winkels zijn langs gelopen, man wat is alles toch duur hier op Schiphol, ging ik bij de Starbucks zitten totdat het tijd was om naar de Gate te gaan en het vliegtuig te betreden. Nu begon het avontuur toch echt, en ik zou mijn familie en natuurlijk ook mijn vriendinnen tot sowieso kerst moeten missen.Nu begonnen de zenuwen toch best wel op te komen, wat was ik eigenlijk gek geweest om zomaar te beslissen om helemaal in mijn eentje in de grote stad London te gaan wonen en studeren. Maar wat een geweldige nieuwe unieke ervaring zou dit worden, maar toch ook best wel eng! Straks ben ik eigenlijk helemaal alleen in London, maar eigenlijk ook weer niet. Mijn beste vriendin Annemijn zit een een vergelijkbare situatie, alleen gaat zij Fashion studeren in Paris. Wij zijn een stelletje gestoorden samen, net als de rest van onze vriendengroep! Annemijn en ik kennen elkaar het langste. Wij zijn namelijk samen opgegroeid, omdat onze moeders besties waren. Toen we twaalf waren hebben we Jip ontmoet op Filmkamp en zij bleek na die zomer dezelfde nieuwe middelbare te gaan als Mijntje en ik! De nieuwste toevoeging was de Spaanse Constanza die vorig jaar een tussen jaar had gedaan bij ons in VWO6. Een aantal gekkere meiden kon je je niet voorstellen en we waren zo close dat we wel zussen leken, alsof mijn familie nog niet groot genoeg was. Wat zou ik hun allemaal missen en als ik met kerst weer in Nederland ben, zou ik hun niet eens allemaal weer zien, omdat we nu alle vier waren verspreid over Europa. Constanza was namelijk weer terug in Barcelona, Annemijn was in Paris, ik in London en alleen Jip was nog in Nederland. Zij was een maand geleden getrouwd met haar grote liefde Jonan. Ja, ik zou hun alle drie zo erg missen... Ik schik uit mijn gedachten op als ik het vliegtuig voel landen, wat was de tijd snel gegaan! Nadat ik al mijn bagage had verzameld en een taxi had gevonden, ging ik op weg naar mijn nieuwe appartementje en op weg naar een nieuw avontuur!

Weer niet erg lang, maar ik vond dat ze niet in hetzelfde hoofdstukje konden van daar :$ have fun! (H)

Reageer (2)

  • Libraatje

    Ik neem een abo!

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Still love it!!(H)
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen