Foto bij 1. Goodbye

Nu was het dan eindelijk zo ver, ik zat bij mijn vader en Tijn in de auto richting Schiphol Airport. Pepijn en de tweeling zitten bij mijn moeder in de auto, in verband met mijn vele bagage. Dat ik zo veel bagage had, was eigenlijk helemaal niet zo raar, want ik ging niet voor een paar weekjes in London op vakantie. Nee, ik ging daar studeren, dus vier jaar lang zou dat mijn thuis worden en dan mag je best wel wat bagage mee hebben, toch? Vanochtend waren we wat later vertrokken dan gepland, omdat mijn moeder mijn blonde krullen nog voor een laatste keer in haar eigen salon had willen bijpunten, maar we waren alsnog ruim van te voren op het vliegveld aangekomen.

Toen het uiteindelijk tijd was om afscheid te nemen, hield ik het niet meer droog. ''Het komt wel goed, Lieve. Je red je wel! En met kerst zie je ons alweer en natuurlijk gaan we ook vaak via skype kletsen.'', zei mijn moeder, die ook al aan het snikken was net als mijn zusjes. De heren hielden het wel droog, want jij zij waren natuurlijk zogenaamd stoere mannen. Na het inchecken van mijn bagage gaf ik iedereen nog een aller laatste stevige knuffel, waarna Pepijn en Tijn toch ook wel wat waterige oogjes kregen, en liep richting de douane.



Beetje kort maar er komt snel een volgende!! & Hopelijk vinden jullie het leuk en leest het fijn weg!!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen