2de stukje vandaag !!!
jeej

Ik liep lachend door naar de keuken en drukte op een klein knopje.
de deur ging open en iedereen keek verbaasdt van mij naar de kamer.Je zag namelijk 3 gangen vol voedsel.
Niall stormde naar binnen en kwam met zijn armen vol eten.
hij vroeg: 'Hoe kom jij aan zoveel food?'
en ik antwoordde: 'mijn pa zwom letterlijk in het gelden ( nu beginngen er tranen over mijn wangen te stromen)hij is overleden en ik heb zijn geld geërfd.
Harry kwam naar me toe, nam me mee en zette me in de zetel.
na een paar minuutjes was ik weer helemaal happy.
ik vroeg aan Lotte welke film ze in gedachten had en ze zei: 'ik heb geen idee.' waarop Liam zei: 'Ik heb nog wel eentje.'
de naam van de film weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik opgekruld inde zetel zat en Harry naast me kwam zitten en me tegen zich aantrok.toen de film gedaan was vroeg Harry of ik ergens muziek had liggen.
ik wees hem de plek aan en hij liep er naartoe.
hij kwam terug met een cd en ik schaamde me dood.
dat hij nu juist die cd's moest kiezen.
dit waren namelijk nummers waarvan ik de tekst had geschreven.
Lotte en Claire hadden dit gezongen en ik speelde op de piano.
Niemand had ze ooit eerder te horen gekregen behalve wij 3.
ik probeerde te zeggen dat dit de slechtste cd was, maar hij wou ze absoluut horen.
toen de eerste noten van de cd begonnen keken Lotte, Claire en ik elkaar angstig aan.
ik had namelijk nog nooit zo verlangd om door de grond te zakken.
Lotte, Claire en ik wouden juist de deur opendoen toen iedereen ons begon aan te gapen.
poging ontsnappen : MISLUKT !!!!!
ik ging even naar boven voor de bedden te maken en toen ik beneden kwam waren mijn vriendinnen in de keuken aan het rommelen.
toen ik de deur wou opendoen beval Lotte: 'blijf in de zetel zitten !' en ze sloot de deur.
ik ging dan maar terug in de zetel zitten, maar sprong toen weer recht en rende naar de tafel om hem aan de kant te zetten.
ik liep naar de berging en kwam terug met 5 microfoons.
als die op zijn plaats staan loop ik terug naar de berging en kom terug met een piano en een gitaar.
als alles op zijn plaats staat komen mijn vriendinnen binnen en Claire vroeg: 'Waarom heb je dat hier uitgestald?'
'Omdat de jongens straks mischien een live optreden willen geven voor ons.' zei ik en ik keek zesmekend aan.
natuurlijk had niemand daar iets op tegen op 1 voorwaarde: Claire, Lotte en ik moeten ook een optreden geven....







kunnen ze de stress aan of niet?
je komt het te weten in het volgende hoofdstuk !!!:P

Reageer (4)

  • RinStarz

    Lol claire zingen? ik ga naar de winkel en haal oordoppen ;D

    1 decennium geleden
  • manegezot

    zeroontje toch !!!

    1 decennium geleden
  • niallouis

    nieuwsgierig!!!!

    1 decennium geleden
  • zeroontje

    ouh neeh :p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen