Foto bij 5.

pfff
volgens mij is dit stukje zo voorspelbaar !!!

natuurlijk kon ik niets anders doen dan hem nog een kus op de lippen te drukken en te zeggen: I LOVE YOU TOO !!!!
toen ik rond de tafel keek zag ik dat Yani met Zayn aan het kussen was. Claire zat wonder boven wonder op Louis zijn schoot en Louize en Niall waren food gaan verzamelen...
Opeens porde Harry me en wees naar Claire en Louis.
daar was zo te zien ook liefde ontstaan.
Lotte zei opeens: 'Is het al zo laat? ik had nog iets gepland!'
de jongens keken ons teleurgesteld aan en Lotte zei: 'Als Lize het geen probleem vindt, mogen jullie mee.
voor ik iets kon zeggen fluisterde ze in mijn oor: 'Het is wel een pyamaparty!
Natuurlijk vond ik dat geen probleem, maar alsof het afgesproken leek te zijn namen de jongens vlug hun tas, waar al een pyama inzat...
toen we binnenkwamen vroeg Harry verbijsterd: Is heel je huis zo oud ingericht?'
Ik was best wel kwaad op hem, maar ik geef toe, mijn inkomhal ziet er nogal oubollig uit en voor de grap zei ik: 'Ja, en als je daar een probleem mee hebt mag je nu vertrekken!' Natuurlijk wou hij dat niet en hield hij zijn mond. hij kon toch ook niet weten dat mijn inkomhal volgende maand gaat veranderen. hij kon natuurlijk ook niet ruiken dat de rest redelijk modern was.
toen we binnenkwamen in mijn woonkamer kwam Harry drijgend op mij af.
nu begon ik toch wel een beetje schrik te krijgen. toen hij bij mij stond begon hij me plots te kietelen.
ik gilde de longen uit mijn lijf, want ik kan niet tegen kietelen.
toen hij eindelijk gestopt was zei Lotte:'Ik had een romantische film in gedachten, maar dat lijkt me niet zo een goed idee ...?'
ze keek de jongens een voor een aan.
Liam, Harry,Louis en Zayn zeiden dat het hen niet uitmaakte en Naill keek bedenkelijk en zei: 'Als er food is: geen probleem !!'

Reageer (3)

  • niallouis

    geweldig verhaal!! xD(Y)

    1 decennium geleden
  • manegezot

    hihi zeroontje

    1 decennium geleden
  • zeroontje

    I really, really, really love it!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen