Foto bij deel 32

Merel spreekt.

'OMG , merel ik ben zo jaloers op u , jij hebt gewoon een prachtig leven , jij hebt gewoon een leven met One direction' zei Bernice tegen mij.
'meid kom is mee jij' en ik trek haar mee naar de jongens , Zayn had zijn djkunsten even achtergelaten en kwam erbij staan.
'jongens dit is mijn kleine nicht Bernice , ze is MEGA fan van jullie' zei ik en louis opende zijn armen .
en bernice loopte naar louis en knuffelde hem .
'wacht even ik ga even mijn fototoestel pakken' zeg ik maar ik wordt tegengehouden door Roxanne mijn groote nicht.
'ik zal wel wat foto's nemen' zegt ze en ze pakt haar fototoestel boven en trekt foto's van de jongens , mij , dagmar en bernice , het resueltaat was verbluffend .
ik keek even naar de klok en zag dat 5 minuten voor 12 was en ik spurte naar het podium en ik pakte de microfoon .
'Mensen , het is bijna 12 uur en ik wil graag aftellen tot 12 uur want dan wordt namelijk mij zus 22 jaar , Amber kom op podium yo' zeg ik en ze komt op podium .
10....9.....8....7....6....5.......4...3.....2.......1 HAPPY B-DAY AMBER !
en iedereen zong weeral happy b-day , en Amber pakte de microfoon.
'ik wil graag een mededeling doen , nu ik 22 ben , ga ik het vertellen. Michiel kom je ook even ?' zei ze en Michiel haar vriendtje komt op podium .
'wij willen graag zeggen dat ... Michiel papa wordt en ik mama , jaja ik ben zwanger' zei ze en heel de zaal juichde.
en ik gaf Amber een mega knuffel !
'OMG DAT IS ECHT GEWELIG.' zeg ik tegen haar .
en ze glimlachte , maar spijtig genoeg komt er een einde aan het feest en iedereen ging naar huis .
ik ging met dagmar en de jongens mee want ik wilde graag bij hun zijn .
we babbelde nog wat maar dan gingen we allemaal slapen .
'Niall bedankt voor vanvond het was geweldig' zeg ik en ik druk mijn lippen op die van hem .
'Alles voor jou , my love ' zei hij en ik lachte.
en ging op zijn borstkas liggen en viel in slaap.

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    haha oki :D dankje !

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    oh precies bij mij alleen mijn gorte zus niet
    mijn klein nichtje verjaard een dag voor mijn verjaardag en mijn grote nicht de zelfde dag als ik maar dat boeit niet wat wel dat jij mega goed kan schrijven en je snel verder moet!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen