Untill I found you ||162|| Amynthas
Nadat Tom en ik hadden gedoucht heb ik Levi nog even snel gedoucht en zijn we naar de tourbus gegaan. De jongens hebben vanavond een concert maar Levi en ik blijven dan gewoon in de tourbus voor de veiligheid en omdat Levi zijn slaap wel nodig heeft. Georg en Gustav zijn inmiddels al weer aan het gamen terwijl Bill aan het bellen is met Emily. Zij zou over drie maanden ook komen om de rest van de twee maanden mee te touren. Tom wrijft zachtjes over mijn been waardoor ik hem glimlachend aankijk en een korte kus op zijn lippen druk. ‘Ik ben echt blij met jou’ fluister ik in zijn oor en nestel me diep tegen hem aan en zucht tevreden.
Lachend schud ik mijn hoofd als Georg en Gustav aan het bekvechten zijn. ‘Nee! Jij speelde vals!’ schreeuwt Georg terwijl Gustav hem arrogant aankijkt. ‘Jonge, jij kan gewoon niet tegen je verlies’ mompelt Gustav en draait zonder iets te zeggen zijn rug naar Georg toe en loop naar de badkamer waar we niet veel later de douche horen gaan. ‘Mag ikke met jou spelen?’ vraagt Levi aan Georg waardoor Georg even grijnst en dan knikt. ‘Natuurlijk, van hem ken die winnen’ lacht Tom wat een middelvinger van Georg oplevert. Ach, als Levi maar blij is dat hij mee mag spelen.
Reageer (1)
ik was iets vergeten te zeggn bij 1 van de vorige stukjes
1 decennium geledendus zeg ik het gwoon nu
ik zou al alang 1 mijn gsm nr veranderd hebben en de flikkn gbeld ebbn zu !!!!