Foto bij Proloog

''Lieve, kijk jij even of we post hebben?'', hoor ik mijn moeder van boven roepen. ''Jaahaa'' ''Wel gelijk doen.'' Zuchtend schiet ik mijn Uggs aan en loop naar buiten naar de brievenbus. Ja, Lieve, zo heet ik. Mijn volledige naam is Godelieve Fee Elisabetha van Heerdt, maar ik word eigenlijk door iedereen Lieve genoemd. Mijn moeder had het leuk gevonden om ons allemaal originele namen te geven, zo heet mijn anderhalf jaar oudere broer Pepijn, mijn tweeling broer Valentijn, maar hem noemen we Tijn, en mijn vijf jaar jongere tweeling zusjes heten Yfke en Ymke. Terug slenterend naar het huis blader ik even door de post om te zien of er ook wat voor mij tussen zit. Ineens zie ik de dikke envelop, met het voor mij maar al te bekende logo en opdruk die zegt: Birkbeck, Univeristy of London. Met trillende handen maak ik de envelop open, hier heb ik nu al zo lang op gewacht. Ben ik geaccepteerd voor Film and Media Studies en kan ik deze zomer naar Engeland verhuizen of moet ik net als de meeste van mijn klasgenoten gewoon hier in Nederland naar de Universiteit moeten?

Reageer (3)

  • Libraatje

    Ik wil ook naar een univeristy! Is dat spannend?

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Ich nehme ein abo:) mein deutsch ist sehr schlecht:$ ik vind het nu al leuk!!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • COMFORTCROWD

    Die gaat naar Londen, denk ik;p
    Ik vind het leuk, Abo(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen