Untill I found you ||160|| Amynthas
Langzaam word ik wakker gemaakt door iemand die zacht tegen mijn schouders duwt. Meteen als ik mijn ogen open kijk ik in de twee prachtige bruine ogen van Tom. Meteen vlieg ik hem om de hals en druk mijn gezicht in zijn nek en begin zachtjes te snikken. ‘Ik dacht dat er iemand kwam die ons wou vermoorden Tom’ snik ik zacht en Tom wrijft geruststellend over mijn schouder. ‘Alles komt goed lieverd, maak je geen zorgen’ fluistert hij zacht en even zucht ik diep. Nu Tom bij me is weet ik dat ik veilig ben. Ik kijk even over Tom zijn schouder naar de achterbank waar Levi rustig ligt te slapen. Ik maak me zorgen over hem, straks krijgt hij een trauma van dit alles. ‘We zijn bij het hotel waar we overnachten, het is al middag maar waarschijnlijk ben je uitgeput dus ga maar wat slapen’ zegt Tom en ik knik en samen met Tom en Levi loop ik het hotel binnen en meteen krijgen we de sleutels van Tom zijn kamer en gezamenlijk stappen we in de lift.
Meteen toen ik het bed zag ben ik er op gaan liggen en ben ik in slaap gevallen. Maar na een uurtje of vier werd ik helaas ook weer wakker gemaakt door Bill die bezorgd over mijn rug wrijft. ‘Gaat het een beetje?’ zwijgend knik ik en neem een hap van mijn broodje die Bill meegenomen heeft. Iedereen is zo aardig voor me hier ook al was David in het begin wel een beetje boos dat ik meegegaan was. Maar toen Tom alles uitgelegd had begreep hij het wel. ‘De ramen zijn vervangen en de politie start een onderzoek naar diegene die dit gedaan heeft’ zegt Tom die de kamer komt binnengelopen en drukt een klein kusje op mijn lippen en legt dan zijn hand even op mijn buik. Ik zucht opgelucht en laat me weer neerzakken op het bed en sluit mijn ogen weer even. ‘Vanavond moeten we weer in de tourbus slapen. Jij kan wel bij Tom en Levi kan wel op mijn bed en dan slaap ik wel op de bank’ zegt Georg die er ook bij komt zitten en dankbaar kijk ik hem aan en druk een kus op zijn wang. ‘Jullie zijn echt allemaal stuk voor stuk schatjes’ zeg ik lachend en knijp even in Bill zijn bolle wangetjes.
Er zijn nog geen reacties.