Taking a shower
'Ik ga even douchen!' riep ik hard. 'Is goed. Maar schiet je wel op, de jongens komen zo!' riep Paul terug. Pffff, fijn. Ik liep snel naar de douche en zette hem aan. Ik voelde de warmte van het water op mijn harde huid. Mijn schouders ontspanden en alles leek veel simpeler. Douchen hielp altijd om mijn gedachten leeg te maken.
Ik werd uit mijn gedachten gehaald door wat mensen die op ons huis af kwamen lopen. Ik keek op de grote klok in de badkamer. Fijn, ik stond er nog maar 5 minuten onder. Dat bedoelde Paul dus met opschieten. Nou echt niet! Ik bleef lekker onder de douche staan! Maar het ontspannen lukte niet meer door de luide stemmen van de roedel, nu in Pauls huis, wat voor mij ook al grotendeels een thuis was. Ik draaide de douche kraan uit en droogde me om mijn gemakje af. Toen realiseerde ik me dat een geen kleren had meegenomen. Het enige wat er lag was mijn zwarte setje lingerie en Pauls witte overhemd(http://www.polyvore.com/cgi/set?id=46949067&.locale=nl), wat hij nooit aan had. Vervloekt huis. Om naar de dichtsbijzijnde broek te komen, moest ik door de woonkamer. Lekker! Denk Lizzie, denk! Ik doe dit gewoon aan en dan glip ik snel door de woonkamer! Ja, dat moet dan maar. Ik deed snel het zwarte ondergoed en het overhemd aan en keek in de spiegel. Ik had mijn haar in een slordig knotje gedaan en het overhemd kwam net over mijn kont. Goed genoeg. Ik stapte langzaam de badkamer uit en liep zachtjes naar beneden. Ik keek om het hoekje van de deur. 'Hey, Lizzie, daar ben je!' Shit, Paul had me gezien. 'Kom, ik moet je wat vragen!' 'Euh...I..Ik euh..' stamelde ik. Ik haalde mijn schouders op. Wat maakte het ook uit. Ik stapte de kamer in en liep op hem af. Iedereens mond viel open behalve die van Leah, zij begon hard te lachen. 'Ja, sweety. Wat wou je vragen?' zei ik met een zoete stem. Ik ging op de leuning van de bank zitten, naast Paul en sloeg mijn benen over elkaar waardoor het overhemd wat omhoog kroop. Paul leek niks meer te willen zeggen of vragen. Jared opende zijn mond en sloot hem weer. Hij leek net een vis. Best hilarisch eigenlijk. 'Misschien moet je even wat kleren aan gaan doen.' zei Paul uiteindelijk. 'Yes chef.' Ik stond op en liep verder. Ik deed de kast deur open en pakte er een broek uit en het bovenste T-shirt van de stapel, een paar hakken en klaar.(http://www.polyvore.com/ferrari/set?id=44143536&.locale=nl) Ik trok de kleren aan en liep de kamer in, waar het nog steeds stil was op Leahs gegrinnik na. 'Dus...Wie heeft er zin in taart?'
Reageer (4)
geniaal!!!!!
1 decennium geledenja ik ben het, je nieuwe abo!!!!
snel verder please met dit geweldige verhaal(Y)
geniaal;p;p
1 decennium geledenmy...
1 decennium geledenIk heb wel zin in taart:D leuk hoofdstuk;)
1 decennium geleden