Om 6 uur ’s morgens de volgende dag stond ik aan de luchthaven. Maxime en Mirelle waren er ook. Samen halen we onze tickets af en stappen het vliegtuig in. Ik vertel wat voor een man Wolfs is. Hoe lief, mooi en hoe geweldig hij is. Na 6 uur vliegen komen we aan. We gaan naar ons hotel en checken ons is en gaan dan op zoek naar Fleur. Even later. “Eva!” “Hey Fleur” “Wat doe jij hier?” “Je vader vroeg je om je te komen ophalen. Om je te beschermen?” “Wat is er aan de hand?” “Je vader is opgepakt voor die 4 miljoen maar 1 van de mensen van het OM zit in het complot daarom is hij ontsnapt maar hij is bang dat ze jou komen halen dus daarom ben ik hier.” “Jij doet echt alles voor mijn vader hé” “Ze knipoogt naar mij en dan ziet ze Maxime en Mirelle staan.

“Wie zijn zij?” “Dat is Maxime jouw zus en dat is Mirelle jouw tante.” “Ik ken ze niet? Pap heeft er ook nooit over vertelt.” “Dat komt omdat hij het zelf ook niet weet” “Ze leggen het haar uit. “OK, snap het. Ik ben dus Fleur aangenaam. Eva wanneer vertrekken we naar Maastricht? En wanneer zie je Wolfs weer?” “We vertrekken pas volgende week en wanneer ik Wolfs weer zie weet ik niet. Hoop snel.” Dan komen er nog 2 meisjes op ons afgelopen. “Wolfs zal het niet lang overleven hoor. We vinden hem wel en als dat gebeurd hé dan is hij dood!” “Pardon! Wie zijn jullie in godsnaam!!” “Ik ben Lisa De Vos en ben de dochter van Daan. Wolfs heeft mijn tante vermoordt en dat zal zijn leven kosten.” “Ik ben Berber Walraven dochter van Peer Walraven” “De dochter van de hoofdofficier van justitie. Is jouw vader dus het lek ofzo!” Ze roepen allebei: “Wolfs gaat dood!” en lopen dan weg. Ik loop erachteraan maar raak ze kwijt. Ik loop dan trug naar de andere. “Sorry ben ze kwijt gespeeld. Plannen gewijzigd we gaan vandaag nog trug naar Maastricht moet Wolfs op de ene manier waarschuwen dat Daan is ontsnapt en hem vragen naar een ene Peer.” Allemaal knikken ze en binnen 8 uur waren we weer in Maastricht. Ik schrijf een briefje dat hij onmiddellijk naar mij moet komen en leg het onder de deurmat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen