8.1
Pov Samira.
Terwijl Samir en Ibrahim genoten van de laatste dag samen in Barcelona door te voetballen pakte ik onze koffers in aangezien we morgen avond laat samen terug vertrokken naar Nederland voor de diploma uitreiking die over een week was maar omdat er nog zoveel moest gebeuren besloten Ibrahim en ik nu al terug te gaan omdat ik nog de laatste spullen thuis moest ophalen en ik wou afscheid nemen van me ooms en tantes en me neefjes en nichtjes en ze natuurlijk vertellen dat ze ten alle tijden welkom waren in Barcelona als we een eigen huis hadden aangezien hun me altijd hadden gesteund en me keuzes hadden gerespecteerd en dat zouden ze nu nog doen. Ze hebben mijn relatie met Ibrahim ook gerespecteerd en ik hou gewoon teveel van hun om geen afscheid van ze te nemen ook al wist ik dat ik dat van me ouders nooit kon zeggen. Toen de laatste spullen in de koffers zaten kwam Amberd met twee cocktails aan die we gezellig samen opdronken, ook Amber en ik wouden er nog een gezellige dag van maken aangezien Amber pas de dag voor de diploma uitreiking zou komen hadden we toch maar besloten met zijn allen er een leuke en laatste avond voorlopig van te maken en dus hadden we de jongens laten kiezen of we een gezellig stapavondje zouden gaan doen of een romantische filmavond , en dat hoefde we geen twee keer te zeggen want ze waren het er over eens dat we voor een romantische film avond gingen want tenslotte zagen we elkaar hierna een week niet meer en aangezien we zo hecht en close waren was dat wel even moeilijk en we wisten ook niet wat ons te wachten stond in Nederland maar gek genoeg probeerde ik er even niet aan te denken en wou ik nu eerst genieten van de geweldige avond die ons te wachten stond waar ik enorm veel zind in had, ook al zou het in Nederland een slechte tijd worden wat we nog niet wisten.
Reageer (4)
Nu geniet ze nog.... maar, oh oh
1 decennium geledenO en dan begint de ellende...
1 decennium geledenLike like
1 decennium geledensnel verder(A)
Leuk (:
1 decennium geleden