7.6
POV Lisanne (Moeder van Samira.)
Thuis aangekomen kwam ik als eerste het briefje tegen dat Samira op de tafel had gelegd, Ik zette de zware boodschappentas neer en las het briefje.Ik ben naar Barcelona toe voor de liefde van me leven, ik kom met de diploma-uitreiking terug en kom dan ook me laatste spullen ophalen en dan blijf ik voor altijd bij Ibrahim en vergeet ik jullie volledig omdat jullie het respect niet voor Ibrahim hebben en daar ben ik klaar mee. Samira." Ik verfrommelde de brief en gooide het in de prullenbak. Gek genoeg deed deze brief me niks omdat ik wist dat Samira terug zou komen, ze was namelijk te verwend om voor zichzelf en voor Ibrahim te zorgen en daarom wist ik dat ze terug zou komen en Ibrahim volledig vergat en hier de ware zou vinden want Ibrahim en Samira was geen ware liefde of wat anders, het was een kiderspel ook al moesten ze daar nog achter zien te komen, ik zal er alles aan doen om die twee uit elkaar te halen, zelfs al moest het gevaarlijk worden want die twee mochten niet samen blijven want mijn dochter verdient veel beter dan een waardeloze voetballer die alleen maar achter een bal aanrent.
Reageer (4)
OMG! Wat denkt die moeder toch weer lief over Ibi... *kuch*
1 decennium geledenmijn moeder zal superblij voor me zijn :'D maar ik ben dan ook dol op voetbal (:
1 decennium geledenwat heeft ze toch een leuke moeder.. NIET
1 decennium geledensnel verder??
whahah die alleen maar achter een bal aan rent.
1 decennium geledenWhuhuh shut up:P