4.1
Ik zag Amy en Soraya het bospad oplopen met Spartan en Unique en bekeek ze. Ze keken elkaar niet aan en zeiden niks. " Amy is boos op Soraya. " Vragend keek ik Niall aan, terwijl hij alleen maar bezig was kijken naar Ty. Hij haalde zijn schouders op en stapte op Star. " Kom je ? " Ik knikte naar hem en stapte onhandig op Hayley. Ik zag Niall schateren maar negeerde hem. " Kan ik er wat aan doen dat ik amper nog op een paard heb gezeten. " " Hmm, maakt toch niks uit ? Het is gewoon een komisch gezicht. " Zei hij met een grijns. Ik schudde mijn hoofd en volgde hem. " Gewoon het pad volgden toch ? " " Ja rustig maar Liam, nergens om je druk over te maken. " " Oke. " Ik ademde diep in en liet het voorzichting ontsnappen. " Laat niet merken dat je bang bent, je paard voelt het aan en gaat zich daar druk om maken daardoor kunnen er vervelende dingen gebeuren. " Ik keek met grote ogen op toen hij dat zei. Hij haalde zijn schouders op en begon voor mij te rijden het smalle bospad op. " Kijk ! " Riep Niall en hij wees een richting uit. Ik volgde zijn vinger en keek uit op een mooie landschap met een beek. Hij glimlachte waarna ik knikte, wat hij als een toestemming zag om die kant uit te rijden. Genietend van de zon die lichtjes op mijn armen en mijn rug scheen volgde ik Niall richting de beek. De stenen knisperden onder de hoeven van onze paarden. " Kijk. " Zei hij, toen ik naast hem was stil gaan staan. Er zwommen verschillende soorten vissen door het ondiepe water en als je over de weilanden keek zag je koeien en schapen grazen. Ik glimlachte bij de gedachte dat het hier zo rustgevend was. " We moeten hier vaker komen. " Zei hij genietend van de stilte. Ik gaf hem een instemmend geluidje en liet mijn blik naar achter glijden. De staart van Hayley ging een paar keer omhoog door de vliegjes, waardoor ik het bos amper nog kon zien. " Kom we gaan langs de beek rijden, kunnen we de weg niet kwijtraken. " " Oké is goed, maar niet te lang hé ? " " Jaa papa. " Ik grinnikte om zijn antwoord en schudde mijn hoofd. " Ik ben niet eens de oudste. " Mompelde ik en ik zag dat Niall zijn schouders op haalde, wat betekende dat hij het ook gehoord had. De zon begon te branden op mijn zwarte shirt wat ik aan had en voelde zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd naar beneden vallen. " Stop eens, ik doe mijn shirt uit. " Hijgde ik door de warmte. " Me to. " Zei Niall en trok zijn shirt gelijk uit en deed die in een tas die vast aan het zadel zat. Ik deed hetzelfde en al snel stapten we weer langs de beek. Genietend sloot ik mijn ogen en voelde mezelf wegzakken door de zachte bewegingen van Hayley en de warme zon.
--
YEAH, nu weten jullie nog steeds niet wat er is gebeurt (: Oh en ik weet niet of ik morgen post, want ik ga met school naar Den Haag, ik moet om 7 uur al aanwezig zijn en we zijn pas rond 7 uur half 8 terug en dan moet ik nog naar huis en eten blablabla. Nja Reacties ^^ ?
Reageer (7)
snel verder X
1 decennium geledenSuper!
1 decennium geledenSnel verder <33
kei mooi, maar zoals je zegt, nu weten we het nog niet!!!
1 decennium geledenEn heb ik nu gelijk of niet als ik zeg dat Liam soort van in slaapval?
Snel verder
verder
1 decennium geledensnel verder !!!
1 decennium geleden