Foto bij 4.0 They are lost.

Amy Fleming

Onderweg naar de bergen begon Soraya gewoon normaal te doen. " Waarom zijn die jongens eigenlijk hier ? " Bedoelend op Niall en Liam. " Hmm, ze zijn hier voor vakantie. " Ze keek me aan en begon te lachen. Ik lachtte iets met haar mee en spoorde Spartan wat aan. Toen we bijna op de berg waren kon je over het hele dorp heen kijken, stukken weide met grazende paarden, koeien of schapen erin. Het bos en ons huis zag je ook nog van deze afstand. Ik zag Zayn, Louis en Harry een beetje met opa praten. Opa maakte wilde gebaren en rende naar de stallen. " Kijk. " Riep ik tegen Soraya en ze spoorde Unique aan en keek naar het tafereel. " Er is iets mis volgens mij. " Zei ik, terwijl ik strak op de stal bleef kijken. Opa kwam eruit met zijn paard opgezadeld, maar kon er niet op komen. Zayn en Louis hielpen hem en spoorde zijn paard aan. Het paard gallopeerde richting het bospad, waarna ik hem in het donkere bos zag verdwijnen. " We kunnen beter maar terug gaan. " Ik knikte en samen liepen we pratend over wat er net was gebeurt weer terug naar ons huis. In het bos hoorde ik bepaalde geluiden, maar kon er niet op uit maken wat het was. " Ik vind dit niet leuk meer. " Hoorde ik Soraya tegen haarzelf mompelen. We zagen het einde van het bospad en we spoorde beide onze paarden aan en draafden richting het huis waar ik de overige drie jongens zag staan en Ty die aan het werk was met de hooibalen. " AMY ! " Hoorde ik Louise's stem. Ze rende naar me toe en ik sprong van Spartan af. " Wat is er ? " Ze hijgde iets uit en begon gelijk te ratelen. " Rustig, ik versta je niet. " Zei ik rustig en bleef haar aankijken. " Niall en Liam. " Ze hijgde weer en ik bleef haar aan kijken. " Zijn verdwaald in het bos. " Met grote ogen keek ik haar nog aan. " Ik had hen nog zo gezegt op het bospad te blijven, ik ga ze zoeken. " Louise knikte, waarna ik gelijk op Spartan sprong. " Blijf hier Soraya. " Ze knikte en ging van Unique af en liep gelijk op Ty af. Zal ook is niet. Ik spoorde Spartan aan en galoppeerde het bospad op. De sporen van opa kon je nog steeds zien, hij was hier dan ook net langs gekomen. " AMY ! " Hoorde ik opa hard geschreeuwen en ging op het geluid af. Ik spoorde Spartan nog wat aan en ging wat in mijn stijgbeugels staan zodat het minder zwaar voor hem was. Toen ik bijna niks meer hoorde liet ik Spartan stappen en hoopte dat ik de goede richting in ging. " Schreeuw nog is ! " Schreeuwde ik, toen ik helemaal niks meer hoorde " Beek ! " Hoorde ik opa schreeuwen en spoorde Spartan weer aan en draafde richting de beek.

--
Kort stukje hehe, en sorry dat ik gisteren niet had geschreven, ik ga nu hier aan dit verhaal verder schrijven en aan mijn andere waar ik vast mee ben gelopen even kijken of ik eruit kan komen haha.
Reacties (: ?

Reageer (5)

  • BOTDFJayy

    OMG je moet echt snel verder, het is te spannend!!!

    Snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • Skating1D

    Super verhaal!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    verder

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    echt super geschreven!
    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen