Foto bij ~1

Kamer van Eliza


Reacties,Kudo en Abos zijn welcome!

ik zit in de auto. ik kijk door het raam en kijk richting de zee. de zee is mooi blauw. Zo`n zee heb ik nog nooit gezien.ik word ongeduldig en vraag aan pap:"Pap,zijn we er bijna"."We zijn er bijna Lyz",zegt pap.Na een minuut rijden zijn we er al. Ik kijk met grote ogen naar het huis en denk omg.Een deel van het huis is boven water en de ander helft onderwater!.Hoe cool!. Ik zie hoe pap de deur open maakt en ik ren naar binnen. Ik kom in de gang terecht die gewoon een beetje normaal is. Dan kom ik de woonkamer binnen en je weet niet wat je ziet.Door de raam zie je de hele zee!. Ik plofte op de bank en zeg:"Welkom thuis Eliza!".
Ik sta op en loop de keuken voorbij. Ik wil mijn slaapkamer zien. Ik zoektte de trap naar boven maar die was nergens te vinden."Pap!,waar is de trap naar boven?",roep ik.Pap komt naar me toe en wijst naar de trap naar beneden."daar is de badkamer en slaapkamers lieverd",zegt hij. Ik knikte. Wat dom van me waarom vergeet ik soms dingen.Ik loop de trap naar onder. Ik keek naar een deur waar mijn naam op stond. Dat is mijn kamer. Ik doe de deur open. En weet nietmeer wat ik zie. Het is zo mooi. Ongelofelijk dat dit mijn kamer is!.Ik kijk door het raam je kijkt dan onderwater. Ik zie een paar vissen zwemmen en nog wat,kwallen en krabben zie ik ook. Ik pak me tassen en leg mijn spullen in de kamer. Kleren,make up,accesiores gaan in de inloopkast. Zet mijn laptop op een klein tafeltje en vraag dadelijk aan pap of hij het dadelijk de laptop aanmaakt (of hoe je dat ook noemt). En hang de 1D posters tegen de muur. "Eliza",word er boven geroepen. Ik ren naar boven."We hebben een verassing voor je",zegt mam. "Alweer een verassing",zeg ik. Ik vind verassingen wel spannend maar ik hou er soms niet van als iemand geheimen voor me heeft."Je mag morgen naar de concert van 1D,samen met Layla",zegt mam. Ik krijg een lach op mijn gezicht. En ren naar het teras en schreeuw een beetje onverwacht:"Yes!!!!!!!!!,Hallo Australie!".
Ik kijk naar de zee hoe mooi en blauw die is. Ik wil hier nooitmeer weg.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen