Foto bij '12

Hello! Sorry voor mijn lange afwezigheid, maar ik ben back on track! :'D

-en ja. ik ga binnenkort de telling in nummers veranderen.

Ik zuchtend druk ik af en graai mijn tas van de grond. Ik haast me naar Beppe en druk een smachtende zoen op zijn lippen. "Ik zie je graag, tot vanavond, knapperd." ik voeg er een knipoog aan toe en ik zie hoe hij zuchtend en met een glimlach op zijn gezicht terug op bed valt.
"Tot vanavond, mede-knapperd."
Ik dender de trap af en begin te stappen naar de dichtstbijzijnde bushalte, waar ik een kwartiertje moet wachten op mijn bus om dan na weer een kwartier te arriveren voor de schoolpoort.
Zayn staat nonchalant tegen de poort aan geleund met een sigaret die in zijn mondhoek heen en weer wiebelt. Hij staart ongegeneerd ieder meisje achterna die een iet wat diepe blouse of kort rokje draagt. Iets verder op het plein staat Harry druk sms'end en wachtend op mij.
Ik besluit om langs zayn te lopen, net dicht genoeg zodat mijn schouder tegen de zijne duwt en daarna zo snel mogelijk verder te rennen naar Harry. Maar mijn plannen falen wanneer hij mijn schouder vast neemt na ik hem aan stootte.
"Ik vond het echt fijn gisteren, zouden we vaker moeten doen." grijnst hij, ik schud mijn hoofd. "Dan moet ik je eerst wat verschuldigd zijn." zeg ik snel terug, helaas klinkt mijn stem willend en zwoel.
Ik lach krampachtig voor ik verder ga naar Harry die me al hoofdschuddend aan staart. Ogen die kunnen doden.
Ik steek mijn hand naar hem op. "Hai Hazza." Zijn armen omringen mij even voor hij me groet.
"Niall, dat leek verdacht veel op flirten." Zijn ene wenkbrauw schiet de hoogte in en ik haal nonchalant mijn schouders op. "Ik kan het niet helpen rond hem."
"Ik weet dat je er mee zit Niall, ik zie het in je ogen." Sist hij me toe met zijn vinger op mijn borstkas. "Doe niet alsof je zo chill bent."
"Ik doe niet alsof!" lieg ik met een beet naar hem toe.
"Ik doe niet alsof!" piept hij me na, waarna we beiden lachen omdat we weten dat dit belachelijk is.
Mijn blik dwaalt naar Zayn die zijn peuk dooft onder zijn puntige schoen. Mijn wenkbrauwen zorgen voor een kronkel op mijn voorhoofd.
"Wat moet hij überhaupt van mij?"
"Je hart, je blauwe ogen die in zijn bruine parels staren... Niall, ik ken hem beter dan je denkt en... hij heeft écht een boon voor je." alles komt er met horten en stoten uit, maar het bereikt wel mijn oren, waardoor ik mijn pupillen voel vergroten.

Reageer (4)

  • iLuvSchnorr

    Hey mop, waar heb je 11 gelaten? xD xx
    Ik d8: ik zeg het even :$

    1 decennium geleden
  • Humane

    JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA AJANAJJAAJAJJAJAJAASDFGHJKL JA OKE JA! PERDFERDSTERDJE HET IS WEER EENS SUPER en raad eens! Ik ben heeeeeeel blij met hoe dit stukje loopt :"D
    en ik ben gewoon verliefd op je verhaal en ik dacht dat je me vergeten was ;'( maar je bent hier, je bent hier! LOVEYOU, LOVEYOURSTORY, LOVEYOURWRITING!

    1 decennium geleden
  • PleaseStay

    VERDER!
    Echt, I love this!

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Oeeeh , snel verder !!!! ö

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen