Foto bij 001.

i hope you guys like it ! x.

Hier sta ik dan voor me nieuwe appartement in londen babey !.
Ik wacht op de ''aardige'' vrouw die me de sleutel komt geven.
Ik sta te trillen op me benen zo zenuwachtig ben ik & waarvoor een sleutel haha. ik grinnik om me eigen gedachten dat ik zenuwachtig ben voor een sleutel i'm such a loser !. Eindelijk daar is die vrouw ze draagt een nette blouse met een strakke rok een hoge knot & een raar bekakt tasje. Ze stopt precies voor me & kijkt me aan met een geforceerde glimlach. ''jij moet Destiny zijn ?'' ''ja dat ben ik mevrouw''zeg ik met één van me liefste glimlachen. ''laten we naar binnen gaan zodat je de papieren kan tekenen & ik je de sleutel kan geven'' ik knik met nog steeds die glimlach op me gezicht & volg haar naar de deur ze haalt de sleutel uit haar tas & draait de deur open & we stapten naar binnen. we kwamen in een grote hal terecht. we liepen naar de lift de vrouw drukt ongeduldig op de knop ''hij gaat nu echt niet sneller hoor'' zei ik. de vrouw draaide haar hoofd naar mij toe en keek me arrogant aan ik trok een raar gezicht & ze draaide zich gelijk om ''oh yeah the face werkt'' mompelde ik in mezelf. ondertussen gingen de lift deuren open & we stapten naar binnen. de vrouw drukte op de knop met de 2 erop hmm verdieping 2 okay daar kan ik meeleven wauw ik klink net een verwend nest. De lift maakte ze bekende geluidje & we stapten uit de lift we liepen 5 meters verder en de vrouw stopte voor een deur met nmr. 12D ze haalde nog een sleutel uit der tas & draaide de deur open ze gooide letterlijk de deur open & de geur van luchtverfrisser drong me neus binnen. ik haat de geur van luchtverfrisser het is altijd zo sterk en zoet zo vies !. ''doe de deur dicht & volg me'' zei ze & ze keek me even emotieloos aan ze draaide zich om een liep richting de woonkamer ( gok ik ). ik sloot de deur & liep achter der aan. ik was echt verrast het appartement was nog mooier in het echt. ''kom even zitten'' zei de vrouw, ik knikte & plofte naast der neer. ze pakte een A4tje vol met tekst uit der tas en legte het op het tafeltje ( wat was ik happy dat alle meubels er al stonden ). ''nou lees alles even door & zet hier dan je handtekening'' zei ze, ik knikte & las het ''zogenaamd'' even door ik zette me handtekening & gaf het terug aan de vrouw, ze knikte goedkeurend ''het is goed hier zijn de sleutels & veel plezier als je nog vragen hebt of iets .. ''zei ze, ''dankuwel & nee geen vragen'' zei ik met een glimlach, ze knikte & liep naar de deur ik liep achter der aan ''dag mevrouw'' zei ik beleefd. ze mompelde iets wat op een ''dag'' moet lijken & liep snel de deur uit. ''okay dan stommerd !'' zei ik hardop. ik sloot de deur & liep naar de woonkamer & liet me met een glimlach op de bank vallen ''even middagdutje doen'' mompelde ik in mezelf & al snel viel ik in een droomloze slaap.







Tell me what you think .. moet ik stoppen of doorgaan it's your choice xx.:$

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen