0.2
Madeline Stuarts
'Hier is ze'hijgde mijn moeder in de telefoon. Ze gaf me de telefoon aan en vertrok weer. 'Uh, Hallo?'vroeg ik terwijl ik mijn film op pauze zette en mijn tranen weg veegde. 'Spreek ik met Madeline Stuarts?'vroeg de stem. 'Eh, ja..'zei ik. 'Eindelijk, ik heb erg veel moeite moeten doen om je te pakken te kunnen krijgen'zei de stem weer. 'Eh, misschien een domme vraag, maar met wie spreek ik?'vroeg ik onzeker. 'Oow, ja, nog niet gezegt. Ik ben Reece Mastin, de zoon van een van je moeders vriendinnen'zei -blijkbaar- Reece. Hij leek me erg vrolijk, iets wat me vandaag erg irriteerd. 'Oke, en waarom moest je mij hebben en waarom heb je er zoveel moeite voor gedaan zoals je zelf zei?'vroeg ik terwijl ik vast klink alsof ik water zag branden en dat tegen iemand probeerde te zeggen. 'Nou, je moeder heeft vast gezegt dat mijn moeder een band met mijn eerste auditie erop gestuurt heeft?'vroeg Reece. 'Ehm, ja kan wel, weet ik niet zo ik heb vandaag niet echt mijn dag eigenlijk'zei ik terwijl er weer een traan over mijn wang liep. 'Oow, vanwege je vader?'vroeg hij medelevend. 'Eh, ja, hoe weet jij van mijn vader?'vroeg ik met een verbazende ondertoon. 'Je moeder had het er een keer over, de dag voor we weer terug naar Australie gingen geloof ik'zei hij nochalant. 'Oow okee'zei ik een beetje gebroken. Ik hoop dat hij het niet heeft opgemerkt. 'Sorry, ik wist niet dat je er zo erg mee zat, oke klinkt het dan ook best logisch maar toch. Maar waar ik eigenlijk voor belde was om te vragen of je een sugestie kon doen voor mijn volgende optreden in X-Factor, maar ik denk niet dat je hoofd daar nu naar staat dus laat maar ik bedenk zelf wel iets'zei hij en hij hing op. Blijkbaar had hij het dus wel gemerkt. Ik legde de telefoon naast me op bed en zette mijn film weer aan. Na nog geen 5 minuten gekeken te hebben, stroomde de tranen alweer over mijn wangen, deels door mijn vader en deels omdat ik Reece heb teleurgestelt. Voor mijn gevoel dan, ik weet namelijk zeker dat hij niet wilde dat ik hem nu met zijn probleem zou helpen, in plaats van aan mijn eigen problemen te denken en me vandaag gewoon alleen te laten. Ookal hoorde je aan zijn stem dat hij het moeilijk vond, me met rust te laten bedoel ik, ik zou alleen mijn God niet weten waarom.
*Tijdsprong* : 1 week later
De dag na mijn vader's overlijdensdag heb ik die band van Reece zijn auditie gekeken en ik moet zeggen hij was echt goed. Ik heb hem een keer opgebeld om te vragen op welke zender die show in Engeland komt. Ik had hem gevonden en nu zit ik voor de tv op hem te wachten. Toen hij zijn optreden deed drong het tot me door en schrok ik me wezenloos. De jongen die daar zo ontzettend goed staat te zingen, is dezelfde jongen als die vorig jaar mijn leven redde.
Reageer (1)
kwijl kwijl
1 decennium geleden