Foto bij deel 31

Merel spreekt.

'speech speech speech' werdt er door heel het sportpaleis geroepen en ik werdt op het podium geduwd door Harry&Louis.
'euhhm , moet dit echt ik ben hier helemaal niet goed in hoor' zei ik en iedereen roepte in de zaal 'JA HET MOET'.
'dan zal ik maar is beginnen hé'.

lieve mensen hier in het sportpaleis , ik wil jullie enorm bedanken , dat jullie hier allemaal zijn voor mij .
ik wil ook oma bedanken die een paar weken geleden ons heeft moeten verlaten , maar ik hoop dat ze trots op mij is , en op jullie
ik wil ook mijn ouders bedanken , omdat jullie al 19 jaar voor mij zorgen .
maar er zijn toch 6 personen die ik even erbij wil roepen .
Dagmar ,Niall , Zayn , Harry , Louis en Liam kom erbij' en ze kwamen het podium op.
'ik wil dagmar bedanken , omdat ze er altijd voor me is en dat ze is mee verhuisd naar Londen , ik kan altijd bij haar terecht' zei ik en geef haar een knuffel en ze pinkt een traan weg van blijschap .

'Niall , liefje , ik wil je bedanken voor alles en voor vandaag , ik heb al gehoord hoe gestrest je deze morgen was voor dit , en het is je gelukt ' zeg ik en ik geef hem een kus en ik hoor de zaal een 'ahw'
geluid maken en ik glimlach.
'jongens , ik ga jullie samenvatten want jullie zijn bijna het zelfde' zei ik en ze knikte .
'jullie zijn de gekste jongens die ik ooit heb gekent en ook de liefste , en Harry je bent de enige vrijgezel , dus zeg ik.. laat je gaan' zei ik en iedereen begint te lachen .
'ik wil dit nog zeggen tegen Merel ; wil je samen met Dagmar nog is een liedje spelen met ons' vraagt Harry en ik knik , Niall pakt de microfoon.
'Merel , je hebt nog geen cadeau van mij gekregen dus daar is het tijd voor hé' zei hij en hij pakt een zak en geeft hem aan mij
ik doe hem open en en zie een roze gitaar met een tekstje opgegraffeerd
'there are moments that i need you by my side , if you ask me tell the whole world that i you love , i'll wisper in your ear ; iloveyou ♥'
er rollen tranen over mijn wangen van blijschap en ik geef hem een knuffel en een kus .
'dankje Niall' fluiser ik in zijn oor en hij glimlacht.
'welk liedje jongens' vraagt Dagmar .
'More than this en One thing ,en bij one thing wil ik dat iedereen meezingt' zegt Liam en we knikken .
we spelen more than this en het was heel stil in de zaal , als harry de laaste zin afsluit klapt heel de zaal in hun handen.
de eerste noten van One Thing begonnen en de zaal ging lekker los en zong en dansde er op los .
'dankje wel voor te luisteren , maar nu geef ik de verandwoordelijkheid voor de muziek aan .......... DJ MALIIIIKKKKKKKK !!!!!'
ik ging van het podium af en ging naar mijn famielie .

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen