Foto bij Thirteenth part

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Altaria

    Ik weet niet of er een kans is dat je verder schrijft, maar ik zou dat heel graag willen! I love your story

    9 jaar geleden
  • HiIson

    Hopelijk krijg je weer inspiratie of de tijd om hieraan te schrijven.
    Ik vind het echt geweldig om te lezen.

    1 decennium geleden
  • Muze

    you got me addicted xD
    Hemel, wat zou ik graag willen dat dat Sherlock was, John's nieuwsgierigheid het van hm wint en hij zich de volgende dag in de struikjes verstopt om te kijken.
    Verder vind ik de schrijfstijl echt leuk, past bij het hele Sherlock wereldje enzo. geen idee, ik kan het niet uitleggen. Het voelt gewoon Sherlocks aan. Een Sherlock verhaal in "Jip en Janneke taal" of kinderboekenstyle zou echt misstaan.
    HOh, arme John. Ik wou dat ik nu naar dat park in Londen kon gaan om hem een stevige berenknuffel te geven.

    1 decennium geleden
  • Klyoptarice

    Oh wauw, dit verhaal is zo... Nouja, gewoon geweldig. Je beschrijft alles zo ontzettend goed! Schrijf snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Ik ben waarschijnlijk van muggen olifanten aan het maken, maar ik vind het aardig hartbrekend dat John dus behoefte heeft aan iets of iemand die zijn leven overhoop schopt. Chaos. Tot zover was Sherlock zijn chaos, en was John Sherlock's orde. En nu hebben ze zelfs elkaar niet meer en oh God, ik ben zeker bezig met alles veel groter te maken dan het werkelijk is, maar ik vind dit gewoon zo... pijnlijk.
    Nu lees ik het stukje nog eens over - Sherlock was hem in de gaten aan het houden, was het niet? Hij wist John's route, en wist dat hij daar bij de splitsing normaal gesproken linksaf ging. Of hij wilde juist dat John hem zag en wist ook al dat hij zijn chaos nodig had en wist daarom dat hij rechtsaf ging en UGH, ik ben aan het brabbelen. Ga maar gewoon snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen