Foto bij Fifty-Six

*Zoey Miller

'Baby, you light up my world like nobody else...' klonk luid door de boxen terwijl de jongens, onder oorverdovend applaus, aan kwamen gelopen. Amelia glimlachte liefjes naar hen en schudde hen een voor een de hand, alsof het de eerste keer was dat ze hen zag. Het applaus stierf langzaam af en de jongens zetten zich neer in de sofa. 'Jongens!' riep Amelia luid.
'Ik ben zo ontzettend blij dat jullie er zijn. Ik heb veel moeten doen om jullie te pakken te krijgen, weet je? Voor we beginnen wil ik even zeggen dat, hoe interessant ik jullie carrière ook vind, we zijn allemaal vooral geïnteresseerd in jullie privé-leven, niet?' Ze draaide zich om naar haar publiek, dat luid begon te juichen en joelen, alsof het zo afgesproken was.
'Mee eens als we een paar privé-vragen stellen?' Tevreden glimlachte ze opnieuw naar de jongens. Niall haalde zijn schouders en mompelde namens de groep dat het oké was, als het maar niet té privé werd. Amelia kirde vrolijk. 'Super! Geweldig! Oké, wat we natuurlijk allemaal willen weten: waarom zijn jullie in Amerika? Er zijn namelijk geen concerten aangekondigd naar mijn weten. Zijn jullie hier om samen te werken met een van onze vele sterren? Wie is het? Katy Perry? Britney Spears? Iyaz? Pitbull? Madonna?' somde ze op.
Zayn schudde zijn hoofd. 'Sorry om jullie teleur te moeten stellen, maar we zijn hier voor onze vakantie. Het was hard werken naar de Brit-awards toe en onze manager stemde ermee in om maanden vakantie te nemen.' legde hij uit. 'Maar, geen zorgen. In september vliegen we de studio weer in. Er wachten een heleboel nummers om opgenomen te worden en we willen graag een tweede album hebben na het succes van "Up all night".' Amelia knikte begrijpend. 'Juist, ja. En jullie zijn hier alleen?' Ze vroeg het op een toontje alsof ze het helemaal niet vooraf had ingestudeerd, of het zelfs helemaal niet wist.
Liam glimlachte aardig naar haar en beantwoordde de vraag. 'Nee, mijn twee nichtjes zijn mee. Ariana en Zoey. En ze zijn hier zelfs in de studio. Backstage. Ben je dat al vergeten, Amelia? Je hebt ze namelijk zelf uitgenodigd.' Ik moest luid lachen. Die had ze niet zien aankomen. Ze had verwacht dat hij gewoon beleefd zou knikken, maar in plaats daarvan deed hij alsof Amelia zo dom was dat ze het al was vergeten. In het publiek werd er zacht gelacht. Amelia's gezicht betrok even, maar zoals het van een professional verwacht werd, ging ze verder alsof dat deel erbij hoorde.

Ik ging dood bij deze foto, kon hem niet laten staan 0_0

Reageer (5)

  • Tomlinsbear

    DIE VLINE VAN HARRY GOD O GOD

    7 jaar geleden
  • Picasso

    oké......
    ik heb je verhaal dus in één keer uitgelezen EN IK VIND HEM ZO FUCKING AWESOME.
    I'm gobsmacked dat je zo weinig abo's hebt!
    Het meest grappige is nog dat ik je verhaal ging lezen omdat ik deze foto daar links in het scherm zag staan, hahahah. shame on me. dus eh.. bedank Harry zijn sixpack dat ik je verhaal heb gevonden.
    Om daar nog even over door te gaan; ik vroeg me ten zeerste af of het echt harry was, omdat het eigenlijk best een chubby boy was. ahahha! sorry. binnenpretje. anyway, denk dat hij vooral de amerikaanse sportscholen heeft gezien of zo... want die sixpack ÉN dat goddelijke randje niet te vergeten had hij dus écht nog niet hè. :9~
    slotopmerking; briljant verhaal.
    keeeep up the good work girl! (krul)
    BADAM TSSSS.. einde van mijn geweldige ode aan jou en je verhaal. (mijn motto is eigenlijk 'kort maar krachtig', maar het is niet helemaal gelukt).
    XX, JE NIEUWE ABO DUDETTE (:

    1 decennium geleden
  • TheAteam

    Hahaha xD

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Verder!

    1 decennium geleden
  • hartje1D

    supersupersuper(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen