Foto bij 37

Sorry had niet veel tijd om te schrijven vanwege pww! o.e

Tom pov.

Het oefenen ging niet zo lekker, de jongens stoorde zich de hele tijd aan rachel die de hele tijd zat te rommelen. Die zou denk ik niet meer mee mogen.. Ik zucht en we leggen onze instrumenten weg. Als we bij het kamertje van Anderling zijn trek ik Rachel in een knuffel en geef haar een kus, ik loop kamer van Anderling binnen die ons aan het werk zet.

Rachel pov.

Tom geeft me nog een knuffel en kus en loop dan het kamertje van Anderling binnen waar de deur dichtvalt. Ik loop door naar ik weet niet waar, die Kaulitz volgt me nu al als een schoothondje, precies goed. Nou als het weekend is ga ik mee naar Zweinsveld, die jongens zijn goed voor mijn reputatie. Alleen Bill, Georg en Gustav beginnen me te wantrouwen. Dat betekend dat ik beter me best moet doen door ook andere vrienden te maken. Van Griffoendor dan, ik heb wel een andere vriend een hele goede zelfs. Maja niemand weet dat ik bevriend ben met Malfidus behalve die Peters, zij zit me in de weg. Ik zie gewoon in haar ogen dat ze jaloers is, iets waarmee ik haar mee aan een lijntje kan houden. Ik merk dat ik bij de ingang van de Kerkers sta en wacht even. Als er een eerstejaar van Zwadderich loopt grijp ik die bij de kraaf en fluister in zijn oor'haal Malfidus even voor me'. Hij knikt en het elfjarige jongetje rent met rode wangen weer terug naar de leerlingenkamer.

Reageer (3)

  • krllie

    wat zal ze zeggen??..
    Snel verder! ;D

    1 decennium geleden
  • LadySansa

    oelala

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen