Foto bij Hoofdstuk 7'

“Zoals jullie dus weten, komen jullie hier dus wonen, he ?”, zegt mijn vader. Iedereen knikt dat ze het weten. “Maar dan hebben jullie wel slaapplaatsen nodig, en jullie moeten zelf maar regelen waar wie slaapt. Simon slaapt in de logeerkamer met 1 bed. Jullie hebben sowieso de logeerkamer, daar staan 3 bedden. Maar dan zijn er nog 2 van jullie over, en misschien kunnen jullie dan bij Ella op de kamer.. ?”, zegt m’n vader aarzelend. PARDON ?! Moet ik mijn kamer nou opofferen ?! “JA HALLO ?!”, zeg ik verontwaardigd. “Ja, anders kunnen er 2 personen nergens slapen !”, verdedigd mijn vader zichzelf. “Maar Tess slaapt soms ook al bij me..”, zegt ik mompelend. “Daar vinden we wel wat op, maar met dat enorme bed van jou.. Daar kunnen we 3 personen in ofzo !”, brengt mijn vader er op in. Dude het is een 2eneenhalf persoons bed.. Ik voel mijn grip om mijn middel strakker worden, dus ik kijk naar achteren, recht in het grijnzende gezicht van Harry. “En dat is toch wel lekker warm als er 2 personen bij je liggen ?”, zegt Harry onschuldig. “Ja, tuurlijk joh.. en het is vast ook leuk als die 2 snurken”, zegt ik lacherig. “Echt, helemaal niet hier snurkt hoor !”, zegt Harry, nog onschuldiger dan net. Ik richt me weer naar mijn vader. “Kunnen ze niet bij Damiën slapen ofzo ?”, vraag ik dan. “Nee, die heeft zijn rust nodig”, zegt mijn vader. Oh en ik niet zeker ? “Ik snurk niet hoor”, zegt Harry opeens. Wow wacht, dit was best handig.. als hij nou bij me kwam slapen, was het handiger om hem voor mezelf te winnen.. “Oke, fijn ! Ik offer mezelf wel weer op !”, zeg ik dramatisch. Er klinkt gejuich, afkomstig van de jongens. “Maar jullie zoeken zelf maar uit wie waar gaat slapen !”, schreeuw ik er bovenuit. “IK WIL” “NEE IKKE WIL !” “NEE IK IK IK !” is het enige wat is daarna hoor. Aarghh kleuters. Het is gewoon NIET aan te horen, dus ik bedek mijn oren met m’n handen. Het is gelijk stil als mijn vader en Simon samen gaan schreeuwen. Ik schiet gelijk in de lach als ik alle gezichten zien. Zo onschuldig.. “Wat ?”, zeggen ze allemaal tegelijk, wat ervoor zorgt dat Tess ook in de lach schiet. “Oke, wie hier snurkt ?”, zeg ik dan HEEL serieus. Niemand steekt zijn hand uiteraard op.. Daar heb ik wat aan zeg ! “Simon, wie snurkt er ?”, vraag ik dan maar, tja ik krijg toch geen normaal antwoord van hun.. “Liam en Niall”, zegt Simon lachend. “Fijn, dan komen Liam en Niall dus niet bij mij op de kamer, dus dan word het Louis, Harry of Zayn.. Wie hier is ’s nachts lekker warm ?”, zegt ik lacherig. “IK !”, schreeuwt Harry. “Oke, dan kom jij dus bij mij.. en wie nog meer ?”, zeg ik grijnzend. “YES I WIN”, schreeuwt Harry. Jeeeezz, hij kan hard schreeuwen. “Laat Larry Stylinson bij elkaar ?”, zegt Niall. “Yeah goed idee !”, zeg ik. Hij ‘kan’ wel slim zijn ! “Fijn, is dat geregeld ! Ga jullie spullen maar naar je kamer brengen”, zegt Simon. Dus iedereen staat op en we lopen met z’n allen naar boven. Nouja, Tess en ik lopen, de jongens rennen. Eenmaal boven zijn de jongens op mijn bed aan het springen. 1 ding weet ik zeker, mijn bed en al mijn spullen zijn niet meer lang zoals ze nu zijn..




thankyou guys, ik hou van de reacties ! en als 5 abbos O MIJN GOD. :D xxxxxxxxxxx

Reageer (3)

  • biancadokkum

    sneel veerder (H)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    aargh, ben zo jaloers op Ella. snel verder (H) cause I love this story

    1 decennium geleden
  • LittleMixer

    Haha, wat is Harry toch lief! Ik wil Ella zijn, haha! Maar schrijf snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen