43 || Frauke
“Wat gaan we nu doen?” Vroeg ik, we waren nu al een tijdje door de stad aan het slenteren. “Eten!” Riep Louis hongerig uit. “Okay, let’s go than!” Zei ik terwijl mijn maag een hard knorgeluid maakte. We schoten allebei in de lach.
“We zijn toch echt een stel idioten.” Zei ik terwijl de tranen over mijn wangen gleden van het lachen. “I know, jij bent mijn gestoorde idioot.” Zei hij. “En jij de mijne.” Zei ik en drukte een kus op zijn lippen.
“Ik ken nog wel een goed restaurantje, ik kwam er gisteren langs toen ik aan het rond snuffelen was in de stad.” Stelde hij voor nadat we klaar waren met klef te doen. Ik maakte een instemmend geluidje. “Okay, follow the leader.” Zei hij en trok mij een zijstraatje in.
“Tada!” Zei hij trots toen we halt hielden voor een klein gezellig Italiaans restaurantje. “Perfect.” Omschreef ik het in één woord. Hij trok mij mee naar binnen en zocht een plekje voor twee uit. Als we eenmaal goed zaten bestellde we wat te drinken en te eten.
Louis neemt mijn hand vast tijdens een aangename stilte die er hangt tussen ons twee. Ik schenk hem een verliefde glimlach. Louis staat op aan gaat naast de tafel op één knie zitten. Hij haalt een doosje uit zijn binnenzak en ik sla mijn handen voor mijn mond. Hij neemt mijn hand vast. “Will you be my official girlfriend?” Vraagt hij met een fonkeling in zijn ogen en opent een doosje.
last chapter, I am going to London for three days (: maar reacties zijn toegelaten, verras me! (:
Reageer (4)
snel verdergaan!
1 decennium geledenhaha vergeet me nie elke dag een sms te sturen he ik hou je op de hoogte in belgië <3
1 decennium geledenLonden is the best place ever! Veel plezier
1 decennium geledenSnel verder!!
Aaaaaaahhhhhhhhhh, zo lief
1 decennium geledensnel verder