Foto bij 40 || Frauke

We hebben net samen gedoucht en zijn nu klaar om iets te gaan doen. Ik had mij nog even in de zetel gezet van Louis moest persee naar de wc.
“Louis.” Riep ik na vijf minuten wachten. Is hij in de wc gevallen ofzo? Ik voel even later twee armen rond mijn middel. Louis, of course. “What.” Kus. “Are.” Kus. “We.” Kus. “Gonna.” Kus. “Do today?” Kus. “Uh, good question mister Tomlinson, iets voor toeristen dus op naar Brussel zou ik zeggen.” Stelde ik voor. Ik nam snel mijn handtas van de tafel om daarna Louis mee naar buiten te trekken.
“Oeh, oeh, ik wil naar het atomium!" Riep Louis gelijk een klein kindje terwijl we naar het station wandelde. “Okay, good idea little baby.” Zei ik op een speels toon en begon hem te porren. “What did you just say?” Zei hij nep-boos en gaf mij een zachte duw waardoor ik mijn evenwicht verloor en op de grond belandde. Hij kwam nu op mij zitten en begon mij te kietelen.
“Sto-op! We liggen midden op straat.” Zei ik al lachend. “Zeg de magische woorden.” Zei hij met een lach van oor tot oor. “Lieve Louis?” Gokte ik. “Nop.” Zei hij droog en ging gewoon door met kietelen.
“You are the sweetest carrot boyfriend in the whole world.” Probeerde ik nu, dat klopte blijkbaar want hij trok mij recht. Hij sloeg een arm rond mij heen daarna liepen we gewoon door of er niets was gebeurd.


REACTIES? (: bij drie reacties activeer ik volgend hoofdstukje, ik hb nog tot 43 in voorraad. It's in your hands (:

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen