Foto bij (15) Toms horror morning

Sarah deed haar best om de deur zachtjes open te doen. Melody hield de deur stil, en ik mocht met de emmer zeulen. Melody en ik moesten Sarah bijna verplichten om weg te gaan, anders zou ze ons nog verraden. Nu de emmer klaar stond, konden de andere dingen in werking gezet worden.
Sarah was beneden begonnen met een aantal dingen voor het ontbijt. Broodjes met -om een of andere reden- te veel zout, fruitsap dat niet zo vers smaakte... dat soort dingen. Maar we hadden natuurlijk ook andere troeven. Als Tom graag lachte met vrouwen, dan kon hij ook met onze...woede leven, toch? Het was zijn eigen schuld, hij moest er maar mee leren leven. Met ons lach je niet. Melody keek me aan. 'Nu?' vroeg ze zacht. 'Neh, we hebben iets goeds nodig zoals... een elektrische gitaar.' mompelde ik. Ze glimlachte. 'In Georgs kamer staat een bass, gaat dat ook? Anders moeten we Toms euhm..stal in.' zei ze. ik knikte. een probleem, Georg Sliep nog. Melody kroop zijn kamer binnen, en kwam terug met de bass en de verstreker. 'Tom zegt altijd; "als je iets doet, moet je het goed doen."' zei ze. 'Of was dat mijn tante?' mompelde ze. Ik zuchtte inwendig. haar tante, Bill en Toms moeder... Eigenlijk ook mijn moeder, maar zo kon ik haar niet noemen. 'Gewoon een paar akkoorden is genoeg.' zei ze. Ze prutste hier en daar wat aan de versterker en ik trok aan een paar snaren. Ik had wel gezien hoe je bass speelde, maar daarom kon ik het zelf nog niet.
Het had niet helemaal het gewenste effect. Tom was wakker, zeker, maar hij kwam niet meteen naar buiten. Ik hoorde een luide bons...Georg moest uit zijn bed gevallen zijn. Hij kwam naar buiten, Melody -die door had dat ik het waarschijnlijk niet zou kunnen zien, en Sarah die beneden was ook niet- haalde haar camera boven. Georg keek me aan. 'What the hell zijn jullie aan het doen, het is verdomme 6 uur 's morgens.' zei Georg luid. Ik bloosde licht. 'Niets belangrijks.' mompelde ik. 'Is dat mijn bass?' vroeg hij. Ik knikte.

Reageer (11)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen