Part 35
Oke, dat klonk beter in mijn hoofd... -.-
En nu eentje dankzij 1Dforlife en mijn inspiratieloosheid
'Demi!' hoor ik iemand heel gehaast roepen. Ik draai me om en zie Charissa naar me toe rennen. 'Eh, hai. Wat is er?' vraag ik licht bezorgd. 'Het is Harry, hij praatte opeens totale onzin tegen me, hij wil me niet meer zien!' hijgt ze van het rennen. Ik zucht en trek haar mee aan haar arm naar de aula. Als we zitten en zij weer op adem is gekomen vraag ik haar om het rustig te vertellen. 'Nou, het ging zo. Ik wist dat hij training had, dus ik wachtte buiten tot hij klaar was. Toen ik hem zag aan komen lopen rende ik naar hem toe en vroeg ik hem hoe de training ging. Hij gaf heel normaal antwoord, zoals; goed, de dans is klaar. Dus ik ging ervan uit dat er niets speciaals was gebeurd. Dus ik vroeg gewoon of hij wat wilde doen. Maar hij zei echt heel bot; Nee. Dus ik vroeg waarom. Hij zei; ik heb geen zin in jou, je bent echt vervelend, ga iemand anders lastig vallen, gewoon het feit dat je denkt dat ik je leuk vond, het is totale onzin. En toen liep hij weg. Demi, wat heb ik fout gedaan?' vraagt ze met ogen die me smekend aankijken. Ik zucht. Die lieve en bezorgde Harry van de training was gewoon zijn acteerwerk. Niet te geloven dat ik daar in trapte. Ik kon het weten. Harry is gewoon een arogante poedel! 'Jij hebt niets fout gedaan, Char. Hij is gewoon, hoe zeg ik het, iemand die mensen gebruikt en daarna weggooid als oud vuil. Je kon er niets aan doen. Maar misschien moet je gewoon even van hem weg blijven. En als hij dan naar je toekomt met zijn staart tussen zijn poten, dan weet je dat hij je echt leuk vind.' 'Dat doet hij toch niet.' mompelt ze. Ze klinkt boos en gebroken. 'Hoe bedoel je?' vraag ik daarom. Ze kijkt verbaasd op. 'Jij bent echt Clueless, hij zei het toch hardop. Noway dat hij ooit bij mij komt.' Ik zucht. Ik heb namelijk zo'n gevoel dat hij haar gewoon gebruikte. Gewoon omdat hij zich hier verveelde. 'Bedankt, Demi.' fluistert Charissa. 'Ik denk dat ik hem gewoon moet laten gaan.' ze glimlacht, maar ze verbergt ook iets. Ze staat op en loopt weg. Maar die blik in haar ogen betekende niet iets goeds.
Reageer (1)
Hahaha arrogante poedel en hoofdstukje komt er aan!!
1 decennium geleden