''Het is tijd!'' roept de moeder van Sharon. Sharon komt van buiten rustig naar binnen gewandeld. Al haar vrienden staan binnen verstopt de lampen zijn uit de slingers hangen op. '' IS DAAR IEMAND? '' roept Sharon als ze de jas op hangt. Ze loopt naar de deur en klikt op het knopje en het licht. het licht gaat aan. Iedereen springt te voorschijn. ''SURPRISE!'' met z'n alle zingen ze ''Happy Birthday to you , Happy Birthday to you , Happy Birthday Happy Birthday Happy Birthday to you.'' Iedereen rent naar Sharon toe en omhelst haar. ''Aww, wat lief , wie heeft dit georganiseerd?'' ''Het was Harrys plan!'' schreeuwt Zayn de hele kamer door. ''Aww lieverd , kom eens hier.'' Harry kijkt verlegen naar de vloer. Sharon rent naar zijn richting en springt in zijn armen en drukt haar lippen op die van hem. '' OKE , HET FEESTE KAN BEGINNEN!'' Roept Liam en hij geeft Susan een dikke kus. Niall gaat in het hoekje zitten en kijkt om zich heen. Mirthe loopt richting Niall. '' HEY JONGEMAN , GAAN WE NIET FEESTEN? , HET IS PARTY TIME!'' Niall knikt nee. '' Ik ben een beetje misselijk ik zal straks wel even met je dansen.'' Mirthe word rood en loopt terug naar Sharon en ze geeft haar een dikke knuffel. '' Happy Birthday babe!'' '' Dankjewel Meid , je bent me allerbeste!'' en Sharon geeft haar een kus op der wang. '' Waar is Niall? '' vraagt Vera als ze haar armen op Zayns schouders legt. '' Daar zit hij!'' en hij wijst naar het hoekje. ''Aww , ik ga effe naar hem toe'' Vera loopt richting Niall en gaat naast hem zitten. '' Wat is er aan de hand lieve schat ?'' Niall moet lachen. '' Ik weet niet. '' Vera kijkt hem verbaast aan. '' Er is wel wat eh?'' ''Het zit me gewoon niet mee iedereen heeft zijn of haar liefde gevonden en ik ben hier foreversingle.'' ''Aww, je komt je ware nog wel tegen lieverd , no worries! '' ''Dankjewel Vera , je bent me allerbeste vriendin dat weetje al 8 jaar!'' en hij geeft haar een knuffel. Vera huppelt terug naar Zayn en drukt haar lippen zacht op die van hem. '' IM SEXY AND I KNOW IT'' en ze dansen met zn alle , alle stelletjes kussen elkaar op de lippen. De mensen die over zijn dansen met vrienden of vriendinnen. Niall kijkt om zich heen. Ilse loopt langs hem. Hij word helemaal warm van binnen en loopt op haar af. Hij pakt haar hand en vraagt '' Wil je dansen? '' Ilse kikt en moet lachen. Mirthe draait zich om en loopt richting Niall. '' Lieve schat , wij zouden toch gaan dansen? '' Niall word rood. '' Moet dit nou?'' denkt hij.. ''Zometeen'' antwoord hij. '' Ik ga even naar Austin'' fluistert ze in zijn oor. '' Ach , ik krijg haar toch nooit'' hoort hij zich zelf in zijn hoofd zeggen. Hij gaat weer zitten en denkt rustig even na. '' Maar Mirthe is ook zo'n mooie meid , alleen ik ken haar niet echt..'' Hij loopt naar Sharon toe.. '' Mag ik je wat vragen en wil je even met mij naar de tuin? '' Sharon kijkt verbaast naar hem. ''Natuurlijk'' Sharon maakt de achter tuin deur open.. ''Jij bent toch de beste vriendin van Mirthe ?'' Sharon knikt. '' Vind je haar leuk?'' Zegt zeplagerig. Niall moet lachen. '' ik weet niet , dat vraag ik me juist af , ik ken haar niet zo goed alleen van zien en praten soms.'' Sharon pakt zijn hand en loopt weer naar binnen. ''Mirthe!'' roept ze recht in haar oor. Mirthe draait zich om. Niall word rood. '' Wil je dansen?'' Mirthe slaat haar armen om hem heen. '' Natuurlijk! '' '' Ik wil jullie even vertellen hoe onwijs veel ik van Sharon hou !'' Harry geeft haar een dikke knuffel. '' Ik laat jou nooit meer gaan baby , jij bent me enige prinsesje'' ''Awww , lieverd!''



'' Het is 12 uur'' Zayn geeft Louis een duuwtje. '' Ja , ik weet het. ''
Louis loopt op Fransilia af. '' Hii , wil je dansen? '' Fransilia laat Vera's hand los. '' Schat , ik ga even met Louis dansen dan.'' fluistert ze in Vera's oor. Vera doet haar duimpjes omhoog. Louis slaat zijn armen om Fransilia's heup. Hij legt zijn hoofd op haar schouder. '' YES '' Fluistert Zayn in Vera's oor. '' Ik zei toch , als Louis dronken is durft hij ALLE!'' Vera moet lachen. '' Hey Vera '' Niall loopt hand in hand met Mirthe naar Vera en Zayn toe. '' Hey , hoe is jullie avond? '' ''Prima '' Vera geeft Niall een knipoog. '' I TOLD YOU! '' fluisterd ze in zijn oor.

Het is laat genoeg geweest. Iedereen is moe en naar huis. Alleen Harry blijft bij Sharon slapen. Sharon ligt al in bed. Harry trekt zijn shirt uit. '' Hello Gorgeous '' Sharon loopt heel uitgepit naar hem toe. '' Hello Beautiful princess'' hij drukt zijn lippen op die van haar en bijt zachtjes op haar onderlip. Hij pakt haar stevig vast en samen vallen ze op bed. Sharon moet lachen. '' Wat ben ik toch blij met jou! '' Harry legt haar rustig het bed in. En geeft haar nog een zoen. Hij loopt om het bed naar zijn kant en gaat in bed liggen doet het lamp uit. '' Weltrusten lieverd'' '' Weltrusten Schat'' en het licht gaat uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen