Foto bij deel 30

Niall&Merel spreken.

TIJDSSPRONG--> 12 februari


'Hoger , Hoger , iets meer naar links , nee naar rechts , ja zo is het perfect' roep ik en Liam komt naar bendenen .
we waren al 2uur bezig met ballonnen , en slingers op te hangen , het is redelijk veel werk om zo'n grootte zaal te versieren .
'Jongens , ik dacht jullie kunnen wel wat helpers gebreuken' horen we achter ons , en we draaien ons om en dagmar staat er wel met 50 man .
we lachte en we voelde ons verlegen.
'jongens , dit zijn vrienden en familie van Merel , denk eraan deze zaal moet helemaal versiert worden , eerst werken daarna babbelen' zegt dagmar streng en we knikken.
zayn loopt naar dagmar en geeft haar een knuffel en een kus en we gaan verder met werken. na een 3 tal uurtjes is het klaar en we gingen even zitten .
de papa van Merel kwam naar me toe en gaf me een hand .
'Dus jij bent Niall' vraagt hij en ik knik .
'en Niall wat zijn je hobby's ?' vraagt hij en ik denk even na.
'voetbal , eten en zingen' zei ik maar snel terug , ik kon niet helder denken ik was zo zenuwachtig .
'geweldig , ik ben een voetbalfan' zei hij en ik lachtte.
we babbelde nog even met andere mensen en iedereen stelde zich
voor , ik kan nog een paar namen onthouden het waren er zoveel , Ema , Julie , Alex , Megan , en zo kon je voort gaan.
'alé mensen dan wordt het is tijd om Merel te gaan halen hé' zei dagmar en iedereen juichde .
de zenuwenen waren niet te houden ......



ik werdt wakker en ging naar bendenen en ik zag een briefje liggen.
'liefste Merel
ik moet even weg , er was iets mis in de winkel.
je zus is naar clyde , sorry.
Gelukkige verjaardag liefs Papa xxx'
ik zuchtte en besloot me aan te kleden en tv te zien.
de bel ging en ik ging naar benenden en deed open .
'heej , meid je ben 19 WHOHOOO' roepte dagmar en ze gaf me een knuffel.
'dankje dankje , kom je mee naar boven , dan kan je iets drinken' zei ik
'nee , ik heb geen tijd , en jij ook niet , ga boven je gsm en sleutels en de rest halen , en kom terug' zei ze haastig.
en ik deed maar wat ze zegt en ging boven alles pakken.
'euuhm , ik zou geen hakken aandoen , doe maar gewoon ballarina's aan'zei dagmar en ik deed mijn hakken terug uit en deed ballarina's aan
en ik stapte bij haar in de auto , ik zou niet weten naar waar we heen gaan.
HOOW , WACHT IS DAT HET SPORTPALEIS NEE DAT MEEN JE NIET ,riep ik door de auto en we stopte vlak voor de ingang van het sportpaleis. ik stapte uit en
werdt geblinddoekt door dagmar en ik flippte zo een beetje en ik werd naar binnen gelijd door dagmar .
mijn blinddoek werdt eraf gehaalt en ik werd even verblindt door de spots die op mij gericht waren maar toen zag ik mijn familie en vrienden staan en ze zongen allemaal .
'HAPPY BIRTDAY'
OMG DAGMAR HEBT JIJ DIT GEREGELD ?' vroeg ik aan haar .
'euuhm voor de helft , deze jongens hebben me namelijk geholpen'zei ze en ze wees naar het podium , en de spots richten nu naar het podium waar 5 jongens stonden
en ze begonnen 'One Thing' te zingen . ik wou gillen maar ik was zo in schok van blijdschap dat het gewoon niet ging.
het lied was gedaan en ik rende naar het podium en geef Niall een kus en een knuffel en hij tilde me op , en ik bedankte daarna iedereen . er bleven maar mensen binnen komen en ik kreeg cadeau's en we dansde er op los .
deze dag kon niet meer stuk .

Reageer (5)

  • 1Dlovees

    hehe idd :D <33333333

    1 decennium geleden
  • MerelHoranx

    beste verjaardag ever ;D <3<3

    1 decennium geleden
  • 1Dlovees

    hahaha :D en oki :D

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    ik wil zo ook wel verast worden op mijn verjaardag
    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • BiscuitPants

    Lol..
    Die foto, daar vind ik ze echt eng opstaan :8
    Snel verdeer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen