Foto bij 39 || Louis

“Goodmorning, darling.” Fluisterde ik in Frauke haar oor. Ze deed stilletjes haar ogen op en rekte haar uit om mij vervolgens een ochtendkusje te geven met haar fluweelzachte lippen.
Het was nu maandagmorgen, vannacht hadden we doorgebracht in mijn hotelkamer ergens in Leuven. Frauke was gisteren ontslagen omdat ze terug zo gezond als een vis was.
“I am going to take a shower.” Zei Frauke en ze veerde recht op. Ik trok een pruillipje en zei zo zielig mogelijk: “Don’t leave me honey.”
“Oh zielenpootje.” Zei ze en ze liep naar mij toe. Ze drukte een kus op mijn nek waardoor ik een zachte kreun gaf. “Come with me.” Fluisterde ze vervolgens op een flirterige toon. Dat moest ze geen twee keer zeggen. Ik sprong op uit bed en trok haar naar de badkamer.
Ik begon haar al kussend uit te kleden. Zij scheurde daarna ook letterlijk de kleren van mijn lijf. Toen we allebei naakt waren schonken we elkaar een goedkeurende blik. Frauke nam mijn hand vast en samen stapte we de douche in.
Ik drukte haar tegen de douche wand en begon haar liefdevol te kussen. Ze legde haar handen in mijn nek waardoor ik haar automatisch optilde. Ze sloeg haar benen rond mijn middel. Ze tikte met haar tong tegen mijn lippen en ik opende gewillig mijn mond. De seksuele spanning liep al snel op.


de Titanic 3D was goed joh, maar wat had je anders kunnen denken (: alleen was het 3D niet echt zo opvallend als ik gehoopt had. Maar om Jack te zien zinken op het grote scherm enzo, dan moet je toch even je tranen wegslikken hoor ;o believe me but it was good (:
REACTIES? ;d

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen