Foto bij Marriage 2.

ForeverZiall.
1. Without all those prince clothes. KLIK.
2. Cause' .. idunno, wou k gwn, hehe.
3. No. HE'S MY BOYFRIEND, MWYUAHAHAH. In de story wel ja.
4. Ginger is no ginger. KLIK.
5. Zo snel als ik kan.

''Jordannnnnnnnnnnnnnn'' hij kijkt me geirriteerd aan. Ja, nu heb ik zijn aandacht door die stomme 'n'. ''Ik verveel me'' ik kijk die stomme winkel rond waar allemaal lelijke jurken in hangen. Nee, ik lieg. Het zijn prachtige jurken. Maar als ik geen jurk vind kan ik ook niet met die sukkel trouwen. ''Thea toch, vind een mooie jurk voor onze bruiloft'' hij komt naar me toe en drukt een vlugge kus op mijn mond. Iek. Moest dat? Ik zucht en kijk hem glimlachend aan. ''Natuurlijk'' ik draai me om en zoek voor een jurk. Allemaal zijn ze mooi. Ze staan er gewoon te wachten dat ze worden gekocht en in worden getrouwd. Een mooi huwelijk word het dan. Maar ik moet trouwen omdat mijn ouders het willen en zijn ouders ook. Alles gaat om het geld, geld geld geld en nog eens geld. Niet hun dochter, dochter dochter en nog eens dochter nee, alleen maar het geld. Anders zou ik hier nu niet staan zoeken naar een jurk samen met Jordan nee dan zat ik nu met Ginger in een winkel of aan de kant een peukje staan roken. Ik kijk rond en zie dan de perfecte jurk staan. Ik staar er met open mond naar. Gewoon geweldig. ''You like it?'' ik kijk naast me en zie Zayn staan. Ik knik heftig. ''Kan je Jordan roepen'' meteen roept Zayn Jordan en komt Jordan aan lopen. ''En heb je een jurk gevonden, sweetheart?'' ik wijs naar de jurk die voor me staat. Jordan knikt. ''Ga het maar aantrekken'' ik pak de jurk en zie of het mijn maat is. ''36'' fluister ik zachtjes. Ik trek de jurk mee naar het pashokje en doe het aan. Zou de jurk wel mooi staan? Ik kom het pashokje uitgelopen en zie Jordan en Zayn mij met open mond aanstaren. Hopelijk is dat een goed teken. ''En?'' ik draai twee rondjes en kijk de twee blij aan. ''Het staat je prachtig'' zegt Zayn. Ik sla mijn armen om hem heen alsof ik hem al jaren ken. ''Dank je'' hij kijkt me verbaasd aan wanneer ik hem loslaat. ''Jordan, wat vind je ervan?'' ik kijk hem nieuwsgierig aan. Mijn hart begint harder te kloppen als hij me serieus aankijkt. Ik zucht zachtjes en hij knikt voorzichtig. ''Yes!'' zeg ik iets te hard en sla mijn armen ook om hem heen. Vanzelf druk ik hem ook een kus op de mond. Het moet toch ook een beetje echt lijken? Ik kijk nog even in de spiegel en zie hoe de jurk mij staat. Ja, Zayn had gelijk, de jurk staat me prachtig. Ik kleed me weer om en doe mijn gewone kleren weer aan. Als ik ga trouwen wil ik wel trouwen met de perfecte jurk en de perfecte bruiloft. Hoe ik het wil.

Reageer (4)

  • Conaway

    Die jurk! :9~

    1 decennium geleden
  • Kiramman

    Mag de bruidegom de jurk wel zien? Normaal is dat toch aan de ladies?

    1 decennium geleden
  • Eventually

    Jordan is knap!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Alsina

    omg jordan is knap!
    en ik heb zayn toch al. kijk maar naar mijn oude naam ZAYNSWIFE
    en ginger is knap ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen