Foto bij deel 29

Zayn&Dagmar spreken

TIJDSPRONG --- 7februari.

we vertrokken naar onze schatjes,eenmaal aangekomen zien we ze al buitenkomen met een grote lach op hun gezicht.
'heey sweety' en ik geef Dagmar een kus.
'helaba schatje'
ik zag nog Niall Merel nog een paar schattige kusjes geven en ondertussen waren ze aan het lachen.
'we gaan je missen' zegt dagmar 'nep' want ze mag haar niet verspreken of anders is de verassing veraden .
'wij jou ook , tot over een week riepen we nog en ze stapte in het vliegtuig .
'we gingen naar huis en pakte nog verder in voor morgen , morgen hadden we een vroege vlucht zodat we tegen de middag in belgie zouden zijn.
ik ging naar benden en zag dat Niall een woordeboek in zijn hand had.
'wat ben je aan het lezen Nialler'Vraag ik en ik ga in de zetel zitten.
'ik ben Nederlands aan het leren , zodat ik het daar wat kan verstaan' zei hij.
'goed idee' zei ik en ik lees mee .


AANKOMST IN BELGIE



we namen onze koffers en gingen ons mama zoeken.
opeen zag ik een hand in de lucht gaan en ja dat was ze.
'heej meiden' zei ze en we geven haar een knuffel.
'wat heb ik je toch gemist mamsie' zeg ik en ik geef haar nog een knuffel.
we dropte Merel bij haar thuis af en we gingen verder naar mijn thuis.
ik kwam thuis aan en zag 5 luchtbedden in de woonkamer liggen en ik lachte.
'ik wil dat ze zich thuisvoelen' zegt mama die naast mij komt staan.
'ze zullen wel verlegen zijn mama , dat garandeer ik u' zeg ik en we lachtte allebei .


VOLGENDE DAG (AANKOMST JONGENS)

'dagmar , ben je er , we moeten de jongens gaan halen' roepte mijn mama van beneden.
'jaa mama , ga al maar naar de auto ik ben er' antwoorde ik en ik ga naar bendenen.
'amai jij ziet er chic uit' zegt mijn broer en ik bloosde.
'het is een speciale dag hé , jullie gaan mijn vriendje ontmoette' zeg ik nog snel en ga naar buiten en ik stap in de auto .
'DAGMAAAR ....!!!' roepen de jongens door de luchthaven .
'Jongens rustig rustig' zei ik en ze gaan van looppas naar een rustig staptempo .
ze komen bij ons aan en ik geef Zayn een kus en een knuffel en dan stel ik de jongens voor aan mijn mama.
'Zayn , Niall , Louis , Harry en Liam dit is Peggy , Peggy dit zijn Zayn , Niall , Louis , Harry en Liam ' zei ik en ze gaven haar ieders netjes een hand .
we gingen naar de auto en daar stelde ik de jongens voor aan mijn papa. en we reden naar huis .
we gingen in de de zetel zitten en de jongens konden al goed overweg met mijn broer .
maar het begon al laat te worden dus ik gaf iedereen een dons en een kussen en ze gingen liggen op hun matras en ik ging bij zayn liggen .

Reageer (4)

  • 1Dlovees

    jup :)

    1 decennium geleden
  • 1Dlovees

    danku ! en jup tuurlijk !

    1 decennium geleden
  • Little_Biatch

    je kan geweldig schrijven
    please snel verder

    1 decennium geleden
  • Lukespinguin

    snel verder gaan e
    ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen