Foto bij Hoofdstuk 2

Hey, iedereen een fijn pasen! Vindt het trouwens al super dat ik al een aantal abbo's heb :D Vooral omdat dit mijn eerste verhaal is wat ik ook op internet post.
Zouden jullie het trouwens leuk vinden om ook pov's van Ashley te lezen?
Als er trouwens op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag!

xx

Trillend open ik het smsje "Hoi mop, was het concert leuk? Ben je al met Jessica in jullie hotel?" Great, smsje van mama. Ik antwoord snel terug dat het leuk was en dat we al in het hotel zijn. M'n mobiel leg ik op het nachtkastje en spring het in het grote bed. Ergens van binnen toch wel teleurgesteld dat het mama was. Nadat me mobiel nog een paar keer rinkelt val ik langzaam in slaap, geen zin om mama nog te smsen of de berichtjes te openen.
"Ams kom, we moeten over een uurtje uit het hotel." Loom wordt ik wakker, probeer me te herineren waar mijn droom over ging totdat ik Jess haar gezicht boven die van mij zie hangen. Haar haren staan alle kanten op en haar make up ziet eruit alsof ze net in een horror film heeft gespeeld. Waaruit ik concludeer dat Jess ook pas net wakker is. "zullen we straks de stad in?" Half slapend mompel ik een ja, en vis mijn mobiel van het nachtkastje. "U heeft 4 nieuwe berichten" Wauw, ik heb fans. "Oke slaaplekker mop, ik zie je morgen weer" Uhu, prima mam. Komt helemaal goed. Berichtje 2 "I can't sleep and thats your fault." Ja joh, geef mij lekker de schuld. Op naar het volgende berichtje "T-mobile, U heeft nog maar 225mb internet over voor deze maand. Sms 'Oke' naar 9955 om dit op te waarderen." Nu al bijna op? Stik, ik ga niks opwaarderen. Laatste berichtje "It's impolite not to answer!" Ik kan mezelf wel voor me kop slaan. Snel lees ik het 2e berichtje opnieuw en kan het niet laten om een zachtje ahw uit te brengen.
Jess merkt het en gritst mijn mobiel uit mijn handen "Áááh Ams, hij heeft je gewoon gesmst! Ik zei het toch! Hup stuur hem wat terug!" zo snel ze mijn mobiel uit me handen had getrokken stopt ze hem ook weer in mijn handen. Volgensmij treuzel ik te lang want ze begint zelf wild om mijn scherm te tikken dat ik bang ben dat het glas er zometeen uitspringt. "Zo." zegt ze tevreden met een enorme grijns op haar gezicht. Ik ga naar mijn verzonden items en begin het berichtje te lezen "Sorry, I felt asleep. Wanna have a date in my bed?" Ik voel dat het bloed uit mijn gezicht weg trekt als ik zie dat het berichtje verzonden en ontvangen is.

Reageer (4)

  • LoveTKaulitz

    ergens best schattig
    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • ShiroHi

    Hahaha awesomee abo en snel verder

    1 decennium geleden
  • Develin13

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • XSanneLovex

    gaaaaf deeltjeee!!<3
    snel verder!!<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen