7.4
Verder denk ik dat ik vandaag niet meer kan schrijven omdat me zus met der vriend en me opa en oma vanavond komen... dus morgen post ik weer en misschien vandaag nog!
POV Amber:
Samir en ik hadden grootste plannen voor onze toekomst die ging beginnen , wonen in Barcelona aangezien we wisten dat we samen zouden blijven wouden we graag in de buurt van Samira en Ibrahim wonen ook al wisten we waar we aan moesten beginnen, Spaans leren. Zuchtend en steunend pakte ik de Spaanse boeken. "Nou daar gaan we dan."Terwijl ik de cd in de dvd speler stopte. Het waren de standaard beginselen en dat was het moment dat Samir en ik al helemaal in de deuk lagen. "Dit kan ik allang hoor zo dom ben ik niet..."Zei Samir beledigend terwijl die achter me kwam zitten en me kusjes in me nek gaf. "Ssstt we moeten spaans leren."Zei ik terwijl ik half in de lach schoot en me omdraaide. "Dit is toch veel boeiender dan spaans."zei Samir lachend terwijl de zijn lippen op die van mij plaatste. Die zoen beantwoordde ik maar al te graag. Hij sloeg zijn armen om me heupen en gleed zachtjes met zn hand onder me shirtje over me rug. Even dacht ik dat ik het niet wou maar gek genoeg klopte alles. Het gevoel was er en het moment was dit. Langzaam ging ik overeind staan en trok hem omhoog waarna we ons zoenend op het bed lieten vallen. "Ik hou van jou"Zei die met een glimlach. "Ik ook van jou"zei ik en trok hem zachtjes op me terwijl mijn handen over zijn lichaam gleed.Even had ik het idee alsof ik twijfelde maar ik wist het zeker, Dit was het moment en het gevoel was er. Hij zoende me zachtjes terwijl die heel rustig me shirtje uittrok. "Weet je dit zeker?"Vroeg hij voor de zekerheid. "Heel zeker."Zei ik en zoende hem rustig terwijl we steeds verder gingen. Dit voelde perfect. De eerste keer op het juiste moment. Het was geweldig en ik wist zeker dat we samen bij elkaar hoorde, wat de toekomst ons ook bracht.
Reageer (3)
Haha, nice.
1 decennium geledenHints --> ver --> kindjes? (:
:D
1 decennium geledenHahahaha, jaja, Spaans leren
1 decennium geleden