Goed nieeeuws :D
Ik heb heeeeel veel inspiratie gekregen op vkntie :) en ik heb toch een paar hoofdstukjes geschreven :)

Toen ik de bel hoorde was ik ergens wel blij maar ergens ook niet. Ik liep naar de deur en opende hem. Daar stond ze, mijn beste vriendin. Of wat je een beste vriendin kan noemen. 'Amy!' ik zag hoe ze haar fakeste glimlach opzette en me een knuffel gaf. 'Demi! Zo lang geleden!' ik nam haar opnieuw in een knuffel en rook aan haar porno-blonde haar. Het rook weer naar de sigaretten, zoals gewoonlijk. Roken, drinken en sex dat was het enigste waar Demi aan dacht. Waarom ik vrienden met haar was? Omdat ze naar me toe gekomen was toen ik niemand had. Maar niet voor vriendschap, neen. Het enige waar ik voor diende was voor jongens zorgen, en natuurlijk voor het geld. Ik liet Demi binnen en nam haar jas aan. Samen liepen we naar de keuken. 'ik rammel van de honger! En voor de sex ook, nu maar hopen dat ik die vanavond krijg' riep Demi met een vreeselijke glimlach op haar gezicht. Ik lachte zenuwachtig 'Dat hoop ik ook voor jou' ze keek lachend aan. 'O,ja en uh, zeg maar niet te veel, en zoek ook niet al te veel aandacht! Ze moeten oog voor mij hebben, niet voor zo'n lelijk wijf als jou!' ze sprak deze woorden uit alsof het niet eens kwetsend was. Ik knikte alleen maar. 'Dus, is er nog iets gebeurd daar in Belgie?' ze knikte heftig haar hoofd, 'Ik heb eindelijk Thomas in bed gekregen, en wauw, het was het wachten waard' ik knikte weer en veranderde snel het onderwerp.'Dus je had honger? Wat wil je eten?' ze haalde haar schouders op. 'maakt niet uit, ik ga een kamer uitzoeken, zorg dat het klaar is als ik klaar ben.' ik knikte. Waarom was ik weer bevriend met haar?

Reageer (1)

  • Istina

    Liebe liebe liebe liebe liebe Alexia,
    Wil je alsjeblieft heel snel verder gaan? <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen