Almost party time
Vera pakt haar mobiel op te kijken hoelaat het is. ''OH SHIT!'' '' Wat is er?'' antwoord Jessie als ze Vera met haast ziet weg lopen. ''We moeten opschieten , ik moet snel effe een kaart halen en dan meteen naar huis voor Sharons verjaardag!'' '' Rustig meid, je koopt de verjaardags kaart we nemen de bus en we vertrekken naar huis.'' Vera moet zuchten. '' Ik wil je bedanken dat je even met me naar de stad wilde ik had echt kleren voor vanavond nodig ik had niks fatsoenlijks meer,'' Jessie moet lachen. Gehaast lopen ze langs een boekenwinkel waar ze ook kaarten verkopen. ''Haha , deze kaart is wel leuk!'' Jessie maakt de kaart open en er speelt vanzelf muziek af. ''Oke, die is inderdaad leuk.'' Samen lopen ze snel na de kassa. ''Waar is die flapdrol van een vent nou weer heen?'' Jessie kijkt geirriteerd om de kassa heen. ''Sorry dat het even duurde antwoorde de kassaman. '' Dit is dan 7 euro'' Vera geeft hem het geld en samen loopt ze met Jessie de winkel uit. ''Ah eindelijk de bus staat er!'' Ze rennen zo snel ze kunnen naar de bus.
''HARRY!'' roept Zayn vanuit de badkamer. Harry komt lachend de trap op gelopen. '' WAAR IS MIJN GEL? '' roept hij geirriteerd. '' Zayn , je bent knettergek , je hebt al genoeg gel in ik haal morgen wel nieuwe.'' Zayn loopt boos de badkamer af. ''Trek eens een shirt aan , en hij gooit een shirt naar Harrys hoofd toe.'' ''Je vriendin is jarig , moet je je niet mooi maken? '' Harry moet lachen. ''Ik kies voor de MEZELF LOOk! '' ''Ja heel leuk voor je , maar ik vertrek nu naar Vera want we moeten nog de taart gaan halen die we bestelt hebben.'' ''Oke , succes '' Zayn rent als een ninja de trap af pakt zijn sleutels van de tafel en kijkt nog even in de spiegel. Hij wrijft zijn hand door zijn haar en loopt snel richting zijn auto.
Niall gooit zijn KFC zak in de prullebak en loopt samen met Louis richting zijn auto. ''LOUIS! NIALL!'' Louis kijkt achter zich. Fransilia rent naar hun toe. ''Hoelaat moet ik bij Sharons verjaardag zijn?'' Louis word rood en durft van verlegenheid niet te antwoorden. Niall geeft hem een duuwtje. ''Rond 8 uur.'' stottert hij en hij stapt zijn auto in en rijd weg. Niall maakt snel zijn gordel vast. ''WAT WAS DAT ?'' schreeuwt hij. '' Je zei niet eens gedag tegen haar!'' ''ik dacht dat je smoorverliefd op haar was'' ''Ben ik ook , ik ben gewoon veel te verlegen , maar vanavond zorg ik dat het beter word.'' Niall kijkt hem aan en moet na een poosje lachen.
Er zijn nog geen reacties.